forumnju z rachunkiemusługiGdzie złożoć skargę na operatora?

Gdzie złożoć skargę na operatora?

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-29 11:14)

<div>Gdzie można złożyć skargę na niezgodność usług z prawem? Do UKE?</div><div>Od kliku miesięcy mam trio i co miesiąc dostaję fakturę z nieprawidłowym billingiem.
</div><div>Dla trzeciego numeru (za 19zł) brak czasu połączeń w wykazie szczegółowym (przy każdym jest 1).</div><div>Co miesiąc cierpliwie reklamuję to w nju. Potwierdzili, że jest problem (nie tylko u mnie) i ciężko pracują nad jego rozwiązaniem. Już ponad 3 miesiące tak pracują.
</div><div>Jednak ostatnio otrzymałem również informację, że nie ma podstaw do reklamacji bo przecież "wszystkie usługi są świadczone prawidłowo".</div><div>Niestety jest to zwykłe kłamstwo bo kwestię wykazu połączeń reguluje art. 80 Prawa telekomunikacyjnego, gdzie wyraźnie zapisano, że ma on zawierać czas połączenia.</div><div>Ponieważ tym bezczelnym kłamstwem przekroczyli granicę, postanowiłem złożyć formalną skargę w związku z łamaniem prawa przez operatora.
</div>

~nju0

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-29 21:13)

to jest odpowiedź na post:

<div>Gdzie można złożyć skargę na niezgodność usług z prawem? Do UKE?</div><div>Od kliku miesięcy mam trio i co miesiąc dostaję fakturę z nieprawidłowym billingiem.
</div><div>Dla trzeciego numeru (za 19zł) brak czasu połączeń w wykazie szczegółowym (przy każdym jest 1).</div><div>Co miesiąc cierpliwie reklamuję to w nju. Potwierdzili, że jest problem (nie tylko u mnie) i ciężko pracują nad jego rozwiązaniem. Już ponad 3 miesiące tak pracują.
</div><div>Jednak ostatnio otrzymałem również informację, że nie ma podstaw do reklamacji bo przecież "wszystkie usługi są świadczone prawidłowo".</div><div>Niestety jest to zwykłe kłamstwo bo kwestię wykazu połączeń reguluje art. 80 Prawa telekomunikacyjnego, gdzie wyraźnie zapisano, że ma on zawierać czas połączenia.</div><div>Ponieważ tym bezczelnym kłamstwem przekroczyli granicę, postanowiłem złożyć formalną skargę w związku z łamaniem prawa przez operatora.
</div><div>

Wszytko pięknie , ciągle zakładasz nowe wątki odnośnie  pakietu TRIO  i myślisz że na forum ktoś ci pomorze . Jak sm piszesz . Złóż skarge do UKE , i będziesz zadowolony . Nie mieszaj na forum bo jak sam widzisz nic tu nie  wskórasz . Zycze powodzenia .</div><div>Mam wrażenie że to ty robisz coś nie tak jak powinno być .
</div>

~marjos

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-29 22:00)

to jest odpowiedź na post:

<div>Mam wrażenie że to ty robisz coś nie tak jak powinno być .
</div><div>

</div><div>
</div><div>Pewnie sam sobie źle billing wystawia... Albo specjalnie dzwoni równo po jednej minucie a potem się czepia, że ma same jedynki na billingu.</div><div>Jedyna prawda to, że na tym forum nikt mu ani nie pomoże, ani nie Pomorze...
</div>

~forum

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-29 23:00)

to jest odpowiedź na post:

<div>
</div><div>Pewnie sam sobie źle billing wystawia... Albo specjalnie dzwoni równo po jednej minucie a potem się czepia, że ma same jedynki na billingu.</div><div>Jedyna prawda to, że na tym forum nikt mu ani nie pomoże, ani nie Pomorze...
</div>

Przestań , przecież to jesteś znowu TY

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~marjos

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-29 23:38)

to jest odpowiedź na post:

Przestań , przecież to jesteś znowu TY
<div>

</div><div>
</div><div>Masz jakąś obsesję czy co? Czy może nie wolno mieć innego zdania niż ty?</div><div>Masz coś merytorycznego do dodania to pisz a jak nie to zmień może forum...</div><div>Bo brednie typu, że ktoś sobie sam jest winien, że ma zły billing możesz sobie darować :-)
</div>

~forum

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2022-01-30 00:29)

to jest odpowiedź na post:

Przestań , przecież to jesteś znowu TY


<font color="#00273f"><span >
</font>
<span >Widzę, że nie tylko ja to zauważyłem. Janus72 odkąd pojawiłeś się na forum, zmieniasz tylko nicki, a styl jak zawsze ten sam. Przejdź do innej sieci i tyle. Myślisz że ludzie nie widzą, że cały czas wylewasz tu swoje żale pod różnymi nickami? Jak jest Ci tak potwornie źle to co cię tu trzyma? Droga wolna może znajdzie się operator, który spełni twoje wygórowane oczekiwania. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~maciek123

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2024-07-24 20:32)

Ten Pam ma rację ten nju mobile sami oszuści tam pracują to jest bezczelne co oni robią brat zmarł i ja nie mogę zerwać z nimi umowy tylko mam im wysłać akt zgonu  listem i jeszcze druga opcja muszę być ich klientem by wejść na ich stronę  by wypełnić wniosek to jest chore w dobie cyfryzacji śmiechu warte 

~gość1721845974780

 

Gdzie złożoć skargę na operatora? (2024-07-25 11:45)

to jest odpowiedź na post:

Ten Pam ma rację ten nju mobile sami oszuści tam pracują to jest bezczelne co oni robią brat zmarł i ja nie mogę zerwać z nimi umowy tylko mam im wysłać akt zgonu  listem i jeszcze druga opcja muszę być ich klientem by wejść na ich stronę  by wypełnić wniosek to jest chore w dobie cyfryzacji śmiechu warte 




Jasne, wszyscy operatorzy to oszuści. UKE to też oszuści.


W przypadku śmierci klienta umowa o świadczenie usług wygasa. Pamiętajmy jednak, że aby tak się stało, dostawca usług musi zostać o śmierci abonenta poinformowany. Operator nie dostaje automatycznie informacji z urzędu, że jego klient zmarł i będzie wystawiał faktury za usługi do dnia otrzymania aktu zgonu. 


Źródło:
https://www.uke.gov.pl/blog/co-z-umowa-po-smierci-abonenta,22.html

[edytowane przez stanley99 o 11:45 w dniu 2024-07-25]

odpowiedź

Gdzie złożoć skargę na operatora? | ~nju0 (29.01.2022, 11:14)

<div>Gdzie można złożyć skargę na niezgodność usług z prawem? Do UKE?</div><div>Od kliku miesięcy mam trio i co miesiąc dostaję fakturę z nieprawidłowym billingiem.
</div><div>Dla trzeciego numeru (za 19zł) brak czasu połączeń w wykazie szczegółowym (przy każdym jest 1).</div><div>Co miesiąc cierpliwie reklamuję to w nju. Potwierdzili, że jest problem (nie tylko u mnie) i ciężko pracują nad jego rozwiązaniem. Już ponad 3 miesiące tak pracują.
</div><div>Jednak ostatnio otrzymałem również informację, że nie ma podstaw do reklamacji bo przecież "wszystkie usługi są świadczone prawidłowo".</div><div>Niestety jest to zwykłe kłamstwo bo kwestię wykazu połączeń reguluje art. 80 Prawa telekomunikacyjnego, gdzie wyraźnie zapisano, że ma on zawierać czas połączenia.</div><div>Ponieważ tym bezczelnym kłamstwem przekroczyli granicę, postanowiłem złożyć formalną skargę w związku z łamaniem prawa przez operatora.
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników