to jest odpowiedź na post:
<div>Gdzie można złożyć skargę na niezgodność usług z prawem? Do UKE?</div><div>Od kliku miesięcy mam trio i co miesiąc dostaję fakturę z nieprawidłowym billingiem.
</div><div>Dla trzeciego numeru (za 19zł) brak czasu połączeń w wykazie szczegółowym (przy każdym jest 1).</div><div>Co miesiąc cierpliwie reklamuję to w nju. Potwierdzili, że jest problem (nie tylko u mnie) i ciężko pracują nad jego rozwiązaniem. Już ponad 3 miesiące tak pracują.
</div><div>Jednak ostatnio otrzymałem również informację, że nie ma podstaw do reklamacji bo przecież "wszystkie usługi są świadczone prawidłowo".</div><div>Niestety jest to zwykłe kłamstwo bo kwestię wykazu połączeń reguluje art. 80 Prawa telekomunikacyjnego, gdzie wyraźnie zapisano, że ma on zawierać czas połączenia.</div><div>Ponieważ tym bezczelnym kłamstwem przekroczyli granicę, postanowiłem złożyć formalną skargę w związku z łamaniem prawa przez operatora.
</div><div>
Wszytko pięknie , ciągle zakładasz nowe wątki odnośnie pakietu TRIO i myślisz że na forum ktoś ci pomorze . Jak sm piszesz . Złóż skarge do UKE , i będziesz zadowolony . Nie mieszaj na forum bo jak sam widzisz nic tu nie wskórasz . Zycze powodzenia .</div><div>Mam wrażenie że to ty robisz coś nie tak jak powinno być .
</div>