forumnju z rachunkiemusługiNju światłowód, płatności i zawieszenia

Nju światłowód, płatności i zawieszenia

 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-07-29 07:36)

Planuję zainstalować Nju Światłowód w mieszkaniu, które czasami nie będzie zamieszkiwane przez kilka tygodni. Oferta Nju jest ciekawa, bo może być swego rodzaju prepaidem wśród światłowodów. Trzeba tylko nie zapomnieć że po 30 dniach od braku płatności umowa ulega rozwiązaniu. Interesuję mnie jak działa zawieszenie na skutek braku płatności. Czy jeśli opłacę usługę np 20 dni od zawieszenia, miesięczny okres w działania internetu, który opłacam, zaczyna biegnąć od daty wykonania wpłaty, czy od daty kiedy nastąpiło zawieszenie?
Drugie pytanie. Czy możliwa jest płatność zwykłym przelewem na rachunek bankowy? Jak na razie doczytałem że opcje płatności to karta, blik lub płatność online (Autopay). Metody te wymagają zalogowania w aplikacji lub na stronie www. Chodzi mi o możliwość opłacenia internetu przez inną osobę, podczas mojej nieobecności. Czy jedyną opcją jest udostępnienie osobie, która ma zrobić za mnie płatność, danych do swojego profilu?

~mun9o

 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-08-07 13:03)


Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu. 

Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy  wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że  w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.  

W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.

Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.

[edytowane przez stanley99 o 13:16 w dniu 2024-08-07]
 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-08-08 10:58)

Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku .  Ważne że kasa została zaksięgowana  i odbiorca jest zadowolony . 

~gość1723107493404

 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-08-08 12:55)

to jest odpowiedź na post:

Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku .  Ważne że kasa została zaksięgowana  i odbiorca jest zadowolony . 


To podpowiedz gdzie można znaleźć numer konta bankowego dla opłacania usługi Nju Światłowód zwykłym przelewem. Podpowiem ze swojej strony, że w aplikacji lub po zalogowaniu przez stronę nic takiego nie widać. Ale może jestem mało spostrzegawczy - zrzut ekranu poproszę, nr konta może być zamazany.

[edytowane przez stanley99 o 12:57 w dniu 2024-08-08]
 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-08-08 18:36)

to jest odpowiedź na post:

Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku .  Ważne że kasa została zaksięgowana  i odbiorca jest zadowolony . 

Świat się zmienia . Metody płatności tez się zmieniają . Przeczytaj info w podanym linku => PŁATNOŚCI ON-LINE W NJU MOBILE

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nju światłowód, płatności i zawieszenia (2024-08-09 18:54)

to jest odpowiedź na post:

Świat się zmienia . Metody płatności tez się zmieniają <...>


No cóż, niektórzy są wciąż na etapie płatności na poczcie.

odpowiedź

Nju światłowód, płatności i zawieszenia | stanley99 (07.08.2024, 13:03)


Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu. 

Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy  wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że  w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.  

W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.

Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

96 gości i 0 zalogowanych użytkowników