<span id="docs-internal-guid-1005bcdf-7fff-468d-90d1-9598d8fc1d8e">Witam
Sytuacja jest następująca:
-chcę zainstalować Nju światłowód w mieszkaniu w budynku wielorodzinnym
-w budynku na 100% jest świadczony Orange Światłowód, można nawet zamówić online,
-próba zamówienia Nju przez formularz internetowy: ?we wskazanej lokalizacji usługa jest niedostępna? :-(
https://nju.pl/sprawdz-dostepnosc
W ciągu ostatniego około miesiąca trzykrotnie próbowałem zamówić przez doradców, raz na czacie, dwa razy telefonicznie. Za każdym razem podobny scenariusz:
?tak, rzeczywiście, według naszego systemu w tej lokalizacji usługa jest niedostępna, ale przekażemy do weryfikacji, bo czasem zdarzają się nieścisłości. Odezwiemy się, jeżeli instalacja będzie możliwa?. Po czym takie zamówienie przepada jak kamień w wodę, żadnej informacji zwrotnej.
Aha, próbowałem jeszcze złożyć ?pisemne? zamówienie przez formularz ze swojego konta w Nju gdzie mam numery tel., czyli w sumie czwarty raz. Lecz otrzymałem odpowiedź, żebym udał się do wspomnianej strony Nju światłowód gdzie jest weryfikacja lokalizacji lub do doradców.
Pytanie zatem do forumowiczów - jak w takiej sytuacji, skutecznie doprowadzić do instalacji Nju? W lokalizacji jest przecież dostępny Orange światłowód, obie usługi są świadczone tak naprawdę przez tego samego dostawcę oraz z tego co mi wiadomo identyczne od strony technicznej. Albo chociaż otrzymać jasną odpowiedź zwrotną o przyczynach braku możliwości? Nawet w stylu: ?w tej lokalizacji świadczymy tylko Orange, bo jest droższy, nie chcemy tu "biedaków"z Nju i już? ;-)
Może ktoś przerabiał podobny przypadek, ma jakiś pomysł, ?trick??
Nie wiem, tak już tylko gdybam - może np. najpierw zamówić Orange światłowód na czas nieokreślony, a potem po miesiącu-dwóch jakoś zmigrować do Nju?
Pozdrawiam.