@novy:
Na razie mam w ogóle problem z zainstalowaniem Nju.
Dotyczczasowe próby zamówienia - czy to przez infolinię, czy to przez czat - przepadają jak kamień w wodę. "Przekażemy do weryfikacji" i na tym koniec, żadnej informacji zwrotnej.
Według formularza w internecie usługa jest w mojej lokalizacji niedostępna, czyli tą drogą (przez internet) zamowić nie można.
Tylko co ciekawe, Orange swiatłowód jest świadczony już chyba ponad 2 lata, sąsiedzi korzystają. Jest też dostępny przy zamawianiu przez internet, zatem weryfikacja adresu przechodzi pomyślnie (chociaz, co również ciekawe jeszcze kilka mcy temu nie przechodziła). Zresztą pisałem niedawno w tym wątku:
https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,365500008,title,jak-skutecznie-zamowic-zainstalowac-nju-swiat-owod-w-lokalizacji-jest-orange-swiat-owod,watek
Póki co nie mam pomysłu jak "podejść" Nju. Albo chociaż uzyskać klarowną odpowiedź, dlaczego nie chcą/nie mogą/nie potrafią (niepotrzebne skreślić) zainstalować Nju światłowód w lokalizacji gdzie generalne Orange światłowód jest świadczony.
[edytowane przez stanley99 o 10:20 w dniu 2024-05-14]