Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
ZOSTAŁ MI UKRADZIONY TELEFON WRAZ Z KARTĄ SIM. KAZDE POTWIERDZENIE MOJEJ TOMSAMOSCI WYMAGA PODANIA MOJRGO NR TEL, ALE Z BRAKU TELEFONU NIE MOGE WPISAĆ KODÓW. JESTEM WIELOLETNIĄ KLIENTKĄ. CHCIALABYM PROSIC O POMOC W UZYSKANIU KARTY SIM - DUPLIKATU. NIE MAM TELEFONU I SMSKODÓW WYMAGANCYH DO POTWIERDZENIA DANYCH. Z POWAŻANIEM JADWIGA ORCHOWSKA
PROSZĘ O POMOC, JESTEM LEKARZEM, STRACILAM KONTAKT ZE ŚWIATEM, NIE MOGE WEJSC NAWET NA MOJE KONTO BANKOWE
Bardzo proszę, czekają na mnie pacjenci. zanim zmienie nr telefonu potrwa to bardzo długo. chcicłabym prosić tylko o nr karte sim z tym samym numerem
Żadne jęki ani płacze nie pomogą. Tutaj jest forum użytkowników i w takiej sprawie możemy co najwyżej tylko współczuć. Proszę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta 690 610 610, ewentualnie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto. Warto też zapoznać się z tym artykułem:https://www.njumobile.pl/artykuly/kradziez-lub-zgubienie-telefonuŻyczę szybkiego i pomyślnego załatwienia sprawy.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
79 gości i 0 zalogowanych użytkowników