ZAGUBIONA KARTA SIM

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:52)

ZOSTAŁ MI UKRADZIONY TELEFON WRAZ Z KARTĄ SIM. KAZDE POTWIERDZENIE MOJEJ TOMSAMOSCI WYMAGA PODANIA MOJRGO NR TEL, ALE Z BRAKU TELEFONU NIE MOGE WPISAĆ KODÓW. JESTEM WIELOLETNIĄ KLIENTKĄ. CHCIALABYM PROSIC O POMOC W UZYSKANIU KARTY SIM - DUPLIKATU. NIE MAM TELEFONU I SMSKODÓW WYMAGANCYH DO POTWIERDZENIA DANYCH. Z POWAŻANIEM JADWIGA ORCHOWSKA

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:56)

PROSZĘ O POMOC, JESTEM LEKARZEM, STRACILAM KONTAKT ZE ŚWIATEM, NIE MOGE WEJSC NAWET NA MOJE KONTO BANKOWE

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:59)

Bardzo proszę, czekają na mnie pacjenci. zanim zmienie nr telefonu potrwa to bardzo długo. chcicłabym prosić tylko o nr karte sim z tym samym numerem

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 17:41)

Żadne jęki ani płacze nie pomogą. Tutaj jest forum użytkowników i w takiej sprawie możemy co najwyżej tylko współczuć. Proszę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta  690 610 610, ewentualnie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto. Warto też zapoznać się z tym artykułem:
https://www.njumobile.pl/artykuly/kradziez-lub-zgubienie-telefonu
Życzę szybkiego i pomyślnego załatwienia sprawy.

[edytowane przez stanley99 o 17:41 w dniu 2021-10-11]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

ZAGUBIONA KARTA SIM | ~jadwiga (11.10.2021, 16:59)

Bardzo proszę, czekają na mnie pacjenci. zanim zmienie nr telefonu potrwa to bardzo długo. chcicłabym prosić tylko o nr karte sim z tym samym numerem
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

79 gości i 0 zalogowanych użytkowników