ZAGUBIONA KARTA SIM

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:52)

ZOSTAŁ MI UKRADZIONY TELEFON WRAZ Z KARTĄ SIM. KAZDE POTWIERDZENIE MOJEJ TOMSAMOSCI WYMAGA PODANIA MOJRGO NR TEL, ALE Z BRAKU TELEFONU NIE MOGE WPISAĆ KODÓW. JESTEM WIELOLETNIĄ KLIENTKĄ. CHCIALABYM PROSIC O POMOC W UZYSKANIU KARTY SIM - DUPLIKATU. NIE MAM TELEFONU I SMSKODÓW WYMAGANCYH DO POTWIERDZENIA DANYCH. Z POWAŻANIEM JADWIGA ORCHOWSKA

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:56)

PROSZĘ O POMOC, JESTEM LEKARZEM, STRACILAM KONTAKT ZE ŚWIATEM, NIE MOGE WEJSC NAWET NA MOJE KONTO BANKOWE

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 16:59)

Bardzo proszę, czekają na mnie pacjenci. zanim zmienie nr telefonu potrwa to bardzo długo. chcicłabym prosić tylko o nr karte sim z tym samym numerem

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jadwiga

 

ZAGUBIONA KARTA SIM (2021-10-11 17:41)

Żadne jęki ani płacze nie pomogą. Tutaj jest forum użytkowników i w takiej sprawie możemy co najwyżej tylko współczuć. Proszę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta  690 610 610, ewentualnie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto. Warto też zapoznać się z tym artykułem:
https://www.njumobile.pl/artykuly/kradziez-lub-zgubienie-telefonu
Życzę szybkiego i pomyślnego załatwienia sprawy.

[edytowane przez stanley99 o 17:41 w dniu 2021-10-11]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

ZAGUBIONA KARTA SIM | ~jadwiga (11.10.2021, 16:56)

PROSZĘ O POMOC, JESTEM LEKARZEM, STRACILAM KONTAKT ZE ŚWIATEM, NIE MOGE WEJSC NAWET NA MOJE KONTO BANKOWE
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

71 gości i 0 zalogowanych użytkowników