wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony | uars_ (27.01.2021, 18:47)
Mam 2 numery w nju na abonament od prawie 2 lat (2 oddzielne konta na 1 osobę). Z oboma kartami SIM od początku są problemy polegające na okresowym wyświetlaniu komunikatu "Brak karty SIM". Obie karty mają srebrne styki zamiast złotych - jak u wszystkich innych operatorów. Po wystąpieniu problemu starałem się czyścić styki karty spirytusem, co pomagało na dłużej lub krócej (żadnej zależności przyczynowo skutkowej nie zauważyłem)...
Ostatecznie jedna z kart przestaje działać i nie jest w ogóle wykrywana (sprawdzone w 4 telefonach Samsung S7, A5, S3 i Nokii 6020!). Wizyta w salonie Orange - nie wymienimy bezpłatnie karty. Trzeba to najpierw zgłosić to u operatora (nju mobile) i wtedy jak "będzie widać w systemie" wymienimy panu kartę bezpłatnie.
Składam reklamację przez formularz - z poleceniem jej wymiany. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z jest informacją że COVID i może to potrwać dłużej (a karta nie działa i nie mogę korzystać z usług za które płacę!). Dzwonię więc na PŁATNĄ infolinię, konsultant jest zdziwiony że w salonie mi nie wymienili (powinni, ale czasami nie chcą - to zależy od dobrej woli). Że co proszę? Od dobrej woli? To jest poważna firma czy krzak?
Koniec końców konsultant przyjmuje zgłoszenie i karta przyjdzie kurierem. I trzeba ją będzie aktywować formularzem (przypominam że czas jest wydłużony przez COVID!) albo na płatnej infolinii.
- Ale ile to będzie wszystko trwało? Bo potrzebuję dzwonić, używać internetu (dziwne, nie?)
- Zlecenia realizujemy na bieżąco. I w salonie się nie da, bo będzie odpłatnie.
Czyli kto ma rację? Salon czy infolinia? Da się w salonie bezpłatnie czy nie?
Po 2 latach drobnych niedogodności (występujących sporadycznie) pojawił się duży problem z obsługą klienta, który nie może korzystać z usług.
To jak to jest z tą obsługa klienta w nju mobile? Jakieś ISO tam chyba macie?
wk