forumnju na kartęusługiOdblokowanie konta

Odblokowanie konta

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 09:40)

<div>Przeoczyłem podtrzymaniowego SMS-a i konto zostało zablokowane</div><div>("kontrakt nieaktywny"). Natychmiast zwróciłem się do BOK o odblokowanie konta.</div><div>Minęły już 4 tygodnie i nie ma efektu/odpowiedzi. W tym czasie dzwoniłem do BOK jeszcze raz
</div><div>(po dwóch tygodniach).</div><div>Zgodnie z regulaminem promocji Po Wieki w ciągu miesiąca od zablokowania konta</div><div>mam prawo do odblokowania konta.</div><div>Rozumiem, że mogą być teraz opóźnienia w związku z epidemią koronawirusa.</div><div>Kiedy mogę się spodziewać działania ze strony NjuMobile?</div><div>Czy jeśli zgłosiłem prośbę o odblokowanie konta natychmiast po jego zablokowaniu,</div><div>to konto zostanie odblokowane nawet jeśli (z winy NjuMobile) procedowanie wniosku</div><div>się przedłuży ponad miesiąc od daty zablokowania konta?
</div>

~krl

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 11:41)

Hej :) W jaki sposób zwróciłeś się do BOK? Taka blokada jest ściągana "od ręki" podczas rozmowy telefonicznej :) Tylko potem trzeba doładować konto. Chyba że numer już został usunięty z sieci, to operator może go przywrócić, ale nie zawsze to się udaje z przyczyn technicznych i żaden punkt regulaminu o tym nie stanowi.Tak czy owak to jest forum użytkowników nju i tutaj nikt nie ma dostępu do Twojego konta, więc zadzwoń do BOK by wyjaśnić sprawę. Pozdrawiam :) 

 

Odblokowanie konta (2020-04-09 12:00)

12 marca zablokowali konto. 13 marca dzwoniłem do BOK  690610610. I potem jeszcze po 2 tygodniach. Nic od ręki nie chcieli zrobić. Zgodnie z regulaminem w ciągu miesiąca od zablokowania konta powinni je odblokować na mój wniosek (więc pewnie w tym czasie nie powinni usuwać numeru z sieci, jeśli uniemożliwiałoby to odblokowanie konta). Jak widać, czasami to nie jest robione "od ręki". Jasne, zadzwonię do nich jeszcze.

~krl

 

Odblokowanie konta (2020-04-17 15:23)

Numer nadal nie został odblokowany (a minęło już 5 tygodni). Dzisiaj znów zadzwoniłem na infolinię 690610610 i dowiedziałem się, że numer został usunięty 14 kwietnia. Czyli: Njumobile NIC nie zrobiło w reakcji na moje dwa wcześniejsze zgłoszenia. Teraz konsultant zapowiedział, że dział techniczny spróbuje "przywrócić numer".  Jakoby w ciągu tygodnia. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia...

~gość1587129792111

 

Odblokowanie konta (2020-04-24 19:01)

Dla kompletności: po 40 dniach i 3 telefonach na infolinię Njumobile odblokowało mi numer. Trzeba zrozumieć problemy związane z epidemią...

~krl

odpowiedź

Odblokowanie konta | ~krl (09.04.2020, 09:40)

<div>Przeoczyłem podtrzymaniowego SMS-a i konto zostało zablokowane</div><div>("kontrakt nieaktywny"). Natychmiast zwróciłem się do BOK o odblokowanie konta.</div><div>Minęły już 4 tygodnie i nie ma efektu/odpowiedzi. W tym czasie dzwoniłem do BOK jeszcze raz
</div><div>(po dwóch tygodniach).</div><div>Zgodnie z regulaminem promocji Po Wieki w ciągu miesiąca od zablokowania konta</div><div>mam prawo do odblokowania konta.</div><div>Rozumiem, że mogą być teraz opóźnienia w związku z epidemią koronawirusa.</div><div>Kiedy mogę się spodziewać działania ze strony NjuMobile?</div><div>Czy jeśli zgłosiłem prośbę o odblokowanie konta natychmiast po jego zablokowaniu,</div><div>to konto zostanie odblokowane nawet jeśli (z winy NjuMobile) procedowanie wniosku</div><div>się przedłuży ponad miesiąc od daty zablokowania konta?
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

63 gości i 1 zalogowanych użytkowników