Cześć, a rozłączyłeś sesje internetowe na wszystkich urządzeniach, by uzyskać informację o rzeczywistym zużyciu danych?
System na kilka lub kilkanaście godzin alokuje rezerwacje
środków na poszczególne kontrakty, które potencjalnie mogą skorzystać z
pakietu. Jeśli jakiś kontrakt skorzysta z zarezerwowanych środków, wtedy
wykorzystane dane nie wrócą do przegródek, natomiast jeśli po okresie
rezerwacji kontrakt nie wykorzysta środków to wracają do przegródki i będą
widoczne w serwisie nju mobile. Obecnie nju
wyświetla saldo pakietu wraz z rezerwacjami, czyli jeśli środki są
zarezerwowane to pokazuje je jako niedostępne. Jeżeli chciałbyś uzyskać
wiarygodną informację powinieneś na wszystkich numerach zakończyć sesję, odczekać
kilkanaście minut i wtedy będziesz miał stan pakietu, czyli do przegródki wrócą
środki, które zostały zarezerwowane, ale nie wykorzystane.