to jest odpowiedź na post:
Hej :) Po prostu zrestartowali usługę, czyli ją wyłączyli i ponownie włączyli, skoro usługa działała nieprawidłowo i poszło zgłoszenie do Biura Obsługi. Troszkę pozytywnego myślenia czasem nie zawadzi, a i ułatwia nieraz życie :) Pozdrawiam :)
<br ><span >Hej, <br ><span >masz rację, po kilku godzinach włączyli usługę i podali staż 7 mscy...liczba gb do wykorzystania podwoila się. W międzyczasie wysłałem reklamację usługi, a raczej metody jej "naprawy". Pozytywnie można myśleć, ale do działań nju trzeba mieć ogromnie dużo cierpliwości ??wyszlo na to że juz miesiąc temu dzieciom należało się 10 gb netu więcej, ale zostały olane przez system i postraszone smsami...na szczęście byl happy end. Dziękuję za odpowiedź.<br ><span >pozdrawiam