Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Zgodnie z informacją otrzymaną na infolinii, problem jest znany i nju pracuje nad jego rozwiązaniem.
Ja od 28 września co jakiś czas dostaję w kółko te same sms-y autoryzacyjne z 4-cyfrowym hasłem.
Przychodzą seriami jeden za drugim i wszystkie mają takie same kody jak wcześniej wysłane. Np. jednego dnia przychodzą kody 7023, 6921, 8230, 7645, 9877 i za kilka dni przychodzą dokładnie takie same!
Naliczyłem ich już w sumie ponad 30!
Bardzo to jest wkurzające zwłaszcza jak przychodzą w środku nocy :/
Czy ktoś ma/miał podobnie?
Jeśli tak to czy gdzieś to zgłaszał i czy to pomogło?
EDIT: Miesiąc wcześniej na infolinii wyłączałem sms-y przypominające o fakturze, płatności i z podziękowaniem za wpłatę.
27 września wymieniłem kartę SIM.
Może przyczyną jest któreś z powyższych?
to jest odpowiedź na post:
Włączenie usług nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zlecenia aktywacji . O włączeniu usługi zostaniesz powiadomiony sms-em. Pięniądze będą schodziły do momentu wykorzystania 29 zł , następnie nie będą pobierane opłaty . Wszystko masz w "REGULAMIN USŁUG NJU NA KARYĘ 19 I 29 ZŁ ".
Wielkie dzięki za informację. Aktywacja pakietu trwała dokładnie 24h.
Nie rozumiem tylko dlaczego dostałem mniej internetu w UE niż było napisane (transmisja nie była włączana ani nie było żadnych rozmów/sms/mms no i jestem w Polsce).
pozostało 40 GB z 40 GB
transferu internetowego
z czego 4.14 GB z 6.87 GB
do wykorzystania w roamingu w UE
Pewnie znowu jakiś haczyk...
Potwierdzam :(
Galaxy S7 - przestał działać WiFi Calling. A może to nie wina ostatniej aktualizacji, tylko sieci?
Ktoś już znalazł rozwiązanie?
to jest odpowiedź na post:
[...] przekierowanie na Pocztę Głosową jest traktowane jak przekierowanie na każdy inny numer i jest płatne zgodnie z cennikiem roamingowym. [...]
Zastanawiam się dlaczego wszystkie sieci biorą za to kasę jak za połączenie w roamingu. Czy takie przekierowanie to są jakieś dodatkowe koszty dla operatora? Ktoś kto dzwoni na numer krajowy do kogoś kto jest za granicą i operator zagraniczny odpowie że nie może znaleźć w sieci zalogowanej karty SIM, to nagranie na poczcie głosowej jest zapisywane chyba na serwerach w Polsce?
Jeśli faktycznie tak jest, to UE powinna się przyjrzeć temu procederowi...
uars