forumnju z rachunkiemofertaPorażka - limit nalezności którego tak naprawde nie ma

Porażka - limit nalezności którego tak naprawde nie ma

 

Porażka - limit nalezności którego tak naprawde nie ma (2019-10-15 14:28)

Po co jest w usługach limit należności 100zl skoro przekroczenie tego nie blokuje nic tylko pozwala na naliczanie kwoty powyżej - jaki sens ma ta usługa...
Telefon się sam połączył z internetem na Ukrainie i naciągnął 7MB danych za które mnie zmuszają żeby zapłacić aż 240zl - co to za stawki i po co jest ten limit 100zl aktywny skoro nie działa - reklamacja nie uznana plus numer zablokowany - porażka 


A regulamin usług mówi jasno że limit ten obejmuje także połączenia roamingowe - więc już jak musze coś zapłacić to te 100zl a dlaczego NJU mnie obciąża po całości i usuwa z konta wystawione reklamacje ??? 

 

Porażka - limit nalezności którego tak naprawde nie ma (2019-10-15 16:58)


Hej :)  Zgodnie z regulaminem, który otrzymałaś podpisując umowę : limit należności to określona indywidualnie przez operatora górna granica zobowiązań Abonenta, której przekroczenie może uprawniać operatora 
do podjęcia następujących działań: zawieszenia możliwości inicjowania połączeń wychodzących, zablokowania możliwości korzystania z niektórych usług oraz zablokowania świadczenia usługi roamingu. Zgodnie z tym, operator może, a nie musi zablokować usługi. W praktyce niezmiernie rzadko lub w ogóle się nie zdarza, by robił to przy kwocie 100 zł, abstrahując od tego, że nie każdy klient chciałby by mu usługi przy tej kwocie blokować. 


Limit należności nie chroni więc przed wysokimi rachunkami. To jest zabezpieczenie dla operatora, w przypadku gdyby kwota niezbillowanych połączeń była bardzo wysoka, operator zabezpiecza się taką blokadą w razie ewentualnej niewypłacalności klienta. Klientowi natomiast operator umożliwia  założenie blokad, które uchronią go przed wysokim rachunkami, możesz je założyć po zalogowaniu na konto nju mobile. W przypadku roamingu, masz blokadę transmisji danych w roamingu, która blokuje dodatkowo płatny transfer po wykorzystaniu pakietu w strefie 1 i w pozostałych strefach, jeśli jej nie założysz, to dopiero po osiągnięciu pułapu 240 zł za transmisję danych w roamingu włączy się tzw. antybillszok. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 17:02 w dniu 2019-10-15]

odpowiedź

Porażka - limit nalezności którego tak naprawde nie ma | pilotka (15.10.2019, 16:58)


Hej :)  Zgodnie z regulaminem, który otrzymałaś podpisując umowę : limit należności to określona indywidualnie przez operatora górna granica zobowiązań Abonenta, której przekroczenie może uprawniać operatora 
do podjęcia następujących działań: zawieszenia możliwości inicjowania połączeń wychodzących, zablokowania możliwości korzystania z niektórych usług oraz zablokowania świadczenia usługi roamingu. Zgodnie z tym, operator może, a nie musi zablokować usługi. W praktyce niezmiernie rzadko lub w ogóle się nie zdarza, by robił to przy kwocie 100 zł, abstrahując od tego, że nie każdy klient chciałby by mu usługi przy tej kwocie blokować. 


Limit należności nie chroni więc przed wysokimi rachunkami. To jest zabezpieczenie dla operatora, w przypadku gdyby kwota niezbillowanych połączeń była bardzo wysoka, operator zabezpiecza się taką blokadą w razie ewentualnej niewypłacalności klienta. Klientowi natomiast operator umożliwia  założenie blokad, które uchronią go przed wysokim rachunkami, możesz je założyć po zalogowaniu na konto nju mobile. W przypadku roamingu, masz blokadę transmisji danych w roamingu, która blokuje dodatkowo płatny transfer po wykorzystaniu pakietu w strefie 1 i w pozostałych strefach, jeśli jej nie założysz, to dopiero po osiągnięciu pułapu 240 zł za transmisję danych w roamingu włączy się tzw. antybillszok. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

63 gości i 0 zalogowanych użytkowników