forumnju z rachunkiemofertaGroupon - oszukaństwo

Groupon - oszukaństwo

 

Groupon - oszukaństwo (2013-12-12 15:48)

Witam,


Przestrzegam wszystkich przed NJU z grupona. Kupon nie został do mnie przesłany a NJU leci sobie w kulki.


23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu przeze mnie reklamacji
4.12 zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona, a ja powinienem ją wysłać na adres email a nie złożyć telefonicznie.


Wysłałem następującego maila:
zakupiłem u państwa abonament w promocji groupon nr tel.: xxxxxxxxxDo tej pory nie otrzymałem zamówionego kuponu sodexoPoza tym 23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu reklamacji przeze mnie, a dziś 04.12 dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona tylok reklamację mam składać na ten adres mailowy.
Uważam to za brak poszanowania dla klienta.
I dostałem odpowiedź:


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



TO BYLA REKLAMACJA

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~kako

 

Groupon - oszukaństwo (2013-12-12 15:58)

no cóż kolejny raz zostałem wprowadzony w błąd:




Zgodnie z instrukcją z maila od Niu :






Witam,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,

Agnieszka Roguś
Obsługa nju mobile
--------------------------------------------------------------------------------

?Polska Telefonia Komorkowa  Centertel Spolka z o.o.? z siedziba w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydzial Gospodarczy ? Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakladowym 2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72).
Adres do korespondencji: PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagiellonska 34 96-100 Skierniewice.




Zadzwoniłem pod numer telefonu a tam: reklamację? reklamacje należy wysłać na sklep - Jednym słowem wprowadzili mnie Państo w błąd

~kako

odpowiedź

Groupon - oszukaństwo | ~kako (12.12.2013, 15:48)

Witam,


Przestrzegam wszystkich przed NJU z grupona. Kupon nie został do mnie przesłany a NJU leci sobie w kulki.


23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu przeze mnie reklamacji
4.12 zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona, a ja powinienem ją wysłać na adres email a nie złożyć telefonicznie.


Wysłałem następującego maila:
zakupiłem u państwa abonament w promocji groupon nr tel.: xxxxxxxxxDo tej pory nie otrzymałem zamówionego kuponu sodexoPoza tym 23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu reklamacji przeze mnie, a dziś 04.12 dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona tylok reklamację mam składać na ten adres mailowy.
Uważam to za brak poszanowania dla klienta.
I dostałem odpowiedź:


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



TO BYLA REKLAMACJA

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

120 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies