forumnju z rachunkiemofertaGroupon - oszukaństwo

Groupon - oszukaństwo

 

Groupon - oszukaństwo (2013-12-12 15:48)

Witam,


Przestrzegam wszystkich przed NJU z grupona. Kupon nie został do mnie przesłany a NJU leci sobie w kulki.


23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu przeze mnie reklamacji
4.12 zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona, a ja powinienem ją wysłać na adres email a nie złożyć telefonicznie.


Wysłałem następującego maila:
zakupiłem u państwa abonament w promocji groupon nr tel.: xxxxxxxxxDo tej pory nie otrzymałem zamówionego kuponu sodexoPoza tym 23.11 konsultant poinformował mnie o złożeniu reklamacji przeze mnie, a dziś 04.12 dowiedziałem się, że reklamacja nie została złożona tylok reklamację mam składać na ten adres mailowy.
Uważam to za brak poszanowania dla klienta.
I dostałem odpowiedź:


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



TO BYLA REKLAMACJA

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~kako

 

Groupon - oszukaństwo (2013-12-12 15:58)

no cóż kolejny raz zostałem wprowadzony w błąd:




Zgodnie z instrukcją z maila od Niu :






Witam,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,

Agnieszka Roguś
Obsługa nju mobile
--------------------------------------------------------------------------------

?Polska Telefonia Komorkowa  Centertel Spolka z o.o.? z siedziba w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydzial Gospodarczy ? Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakladowym 2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72).
Adres do korespondencji: PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagiellonska 34 96-100 Skierniewice.




Zadzwoniłem pod numer telefonu a tam: reklamację? reklamacje należy wysłać na sklep - Jednym słowem wprowadzili mnie Państo w błąd

~kako

odpowiedź

Groupon - oszukaństwo | ~kako (12.12.2013, 15:58)

no cóż kolejny raz zostałem wprowadzony w błąd:




Zgodnie z instrukcją z maila od Niu :






Witam,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.


W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.



Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,

Agnieszka Roguś
Obsługa nju mobile
--------------------------------------------------------------------------------

?Polska Telefonia Komorkowa  Centertel Spolka z o.o.? z siedziba w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydzial Gospodarczy ? Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakladowym 2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72).
Adres do korespondencji: PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagiellonska 34 96-100 Skierniewice.




Zadzwoniłem pod numer telefonu a tam: reklamację? reklamacje należy wysłać na sklep - Jednym słowem wprowadzili mnie Państo w błąd
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

102 gości i 0 zalogowanych użytkowników