no cóż kolejny raz zostałem wprowadzony w błąd:
Zgodnie z instrukcją z maila od Niu :
Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
W odpowiedzi na przysłane zapytanie informuję, że na Pana koncie nie ma złożonej reklamacji dotyczącej kuponu grupon. W przypadku, gdyby Pan chciał Pan złożyć reklamację proszę ją wystosować w takiej samej formie jak to zgłoszenie. Nadmieniam, że wszelkie sprawy związane z kuponami grupon należy kierować do Sklepu internetowego pod numer 690300400.
Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Agnieszka Roguś
Obsługa nju mobile
--------------------------------------------------------------------------------
?Polska Telefonia Komorkowa Centertel Spolka z o.o.? z siedziba w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydzial Gospodarczy ? Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakladowym 2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72).
Adres do korespondencji: PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagiellonska 34 96-100 Skierniewice.
Zadzwoniłem pod numer telefonu a tam: reklamację? reklamacje należy wysłać na sklep - Jednym słowem wprowadzili mnie Państo w błąd