forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości wykonywania połączeń

Brak możliwości wykonywania połączeń

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 09:00)

Witam, po przeniesieniu numeru w dniu dzisiejszym do nju mam zablokowana możliwość wykonywanaia połączeń. SMS i internet działają telefony wychodzące nie. Co jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jak to rozwiązać? Dodam tylko ze kartę sim mam nowa (od nju). 

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 09:18)

dzień dobry mam opłacony rachunek a nie działają mi wychodzące

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 14:00)

Kontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta, przygotuj numer faktury/potwierdzenia przelewu.
Może jeszcze pieniądze nie dotarły na konto Nju z Twojego banku.

[edytowane przez jacp11 o 14:00 w dniu 2018-06-01]
 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 17:27)

to jest odpowiedź na post:

Witam, po przeniesieniu numeru w dniu dzisiejszym do nju mam zablokowana możliwość wykonywanaia połączeń. SMS i internet działają telefony wychodzące nie. Co jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jak to rozwiązać? Dodam tylko ze kartę sim mam nowa (od nju). 




Wyłącz i włącz telefon, jeżeli to nie pomoże przełóż na chwilę kartę SIM do innego aparatu.

[edytowane przez pilotka o 17:27 w dniu 2018-06-01]
 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-05 21:13)

Miałem to samo od 22.05 po zdjęciu blokady windykacyjnej przestały działać mi połączenia wychodzące i sms-y (działał tylko internet). Kontakt i rozmowa z większością konsultantów był poniżej zera (mam nagrania każdej rozmowy więc, może wrzucę na YouTube i udostępnię wam). Podczas rozmowy każdy konsultant mówił co innego. Usterką okazała się karta sim. Za co najprawdopodobniej będę musiał zapłacić zapłacić, mimo iż nie było to uszkodzenie z mojej winy. Po prostu DNO!!! W dodatku zleciłem wymianę karty sim a oni potrafili przysłać 3 sztuki. 


Konsultanci Potrafili powiedzieć podczas jednej rozmowy że była awaria i została usunięta a 2 minuty później że po ich stronie wszystko działa prawidłowo i wina leży po mojej stronie.  


Cała moja sprawa trwała od 22.05.2018 do 05.06.2018


Nie polecam firmy za podejście do użytkownika. 

odpowiedź

Brak możliwości wykonywania połączeń | jacp11 (01.06.2018, 14:00)

Kontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta, przygotuj numer faktury/potwierdzenia przelewu.
Może jeszcze pieniądze nie dotarły na konto Nju z Twojego banku.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

40 gości i 0 zalogowanych użytkowników