Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Miałem to samo od 22.05 po zdjęciu blokady windykacyjnej przestały działać mi połączenia wychodzące i sms-y (działał tylko internet). Kontakt i rozmowa z większością konsultantów był poniżej zera (mam nagrania każdej rozmowy więc, może wrzucę na YouTube i udostępnię wam). Podczas rozmowy każdy konsultant mówił co innego. Usterką okazała się karta sim. Za co najprawdopodobniej będę musiał zapłacić zapłacić, mimo iż nie było to uszkodzenie z mojej winy. Po prostu DNO!!! W dodatku zleciłem wymianę karty sim a oni potrafili przysłać 3 sztuki.
Konsultanci Potrafili powiedzieć podczas jednej rozmowy że była awaria i została usunięta a 2 minuty później że po ich stronie wszystko działa prawidłowo i wina leży po mojej stronie.
Cała moja sprawa trwała od 22.05.2018 do 05.06.2018
Nie polecam firmy za podejście do użytkownika.