profil na forum

nick
grzegorz1990
nowicjusz

moje ostatnie

Brak możliwości wykonywania połączeń

(2018-06-05 21:13 w wątku Brak możliwości wykonywania połączeń )

Miałem to samo od 22.05 po zdjęciu blokady windykacyjnej przestały działać mi połączenia wychodzące i sms-y (działał tylko internet). Kontakt i rozmowa z większością konsultantów był poniżej zera (mam nagrania każdej rozmowy więc, może wrzucę na YouTube i udostępnię wam). Podczas rozmowy każdy konsultant mówił co innego. Usterką okazała się karta sim. Za co najprawdopodobniej będę musiał zapłacić zapłacić, mimo iż nie było to uszkodzenie z mojej winy. Po prostu DNO!!! W dodatku zleciłem wymianę karty sim a oni potrafili przysłać 3 sztuki. 


Konsultanci Potrafili powiedzieć podczas jednej rozmowy że była awaria i została usunięta a 2 minuty później że po ich stronie wszystko działa prawidłowo i wina leży po mojej stronie.  


Cała moja sprawa trwała od 22.05.2018 do 05.06.2018


Nie polecam firmy za podejście do użytkownika. 

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób