forumstrona www, moje kontomoje kontodlaczego dociążono moj rachunek?

dlaczego dociążono moj rachunek?

 

dlaczego dociążono moj rachunek? (2018-02-20 18:52)

Zakładając konto konsultant powiedział, ze po 3 miesiącach (mam więcej faktur) gdy nie będę używał telefonu - nic nie zapłacę (nawet 9zł). Celowo telefonu nie używałem przez miesiąc (przypadkowo 2 rozmowy - wartość 18gr) - no i doliczyli mi 9zł.
To jest inaczej niż się umawiałem. Nie rozumiem dlaczego tak uczyniono.

Dodatkowo - jest konsultant do dyspozycji jak chcesz tutaj (do nju)  przyjść. Ale jak masz już konto i chcesz coś załatwić - to niestety - dzwoń i płać z połączenie.
To jest nie fair.

Przenoszę numer. Spłacę co tylko mam wobec nich i spadam gdzie indziej...

 

dlaczego dociążono moj rachunek? (2018-02-20 19:08)

Konsultant zapomniał wspomnieć, że powinieneś włączyć usługę "Im dłużej, tym lepiej", która nie tylko znosi dociążenie po 3 miesiącach, ale również podwaja, a nawet po upływie dwóch lat potraja dostępny w ramach usługi pakiet internetowy. Włącz usługę, by uniknąć dociążenia za bieżący okres rozliczeniowy. Włączy się do 24 godzin. 

 

dlaczego dociążono moj rachunek? (2018-02-20 19:12)

...może zapomniał, a może ja nie słyszałem/zapomniałem... teraz to trudno stwierdzić - wiadomo - klient zawsze winny. Skoro taka fajna ta usługa - to czemu nie jest z "automatu" włączana?
Ech...
A ta usługa - kosztuje?

PS
Dzięki za podpowiedź

~gray

 

dlaczego dociążono moj rachunek? (2018-02-20 19:16)

Usługa jest bezpłatna :)

odpowiedź

dlaczego dociążono moj rachunek? | pilotka (20.02.2018, 19:16)

Usługa jest bezpłatna :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

130 gości i 0 zalogowanych użytkowników