forumnju z rachunkiemofertaZłe dane w umowie

Złe dane w umowie

 

Złe dane w umowie (2018-01-26 13:25)

Witam serdecznie, nieopatrznie źle wpisałem numer mieszkania w danych do umowy, czym mogę to jakoś zmienić? Pozdrawiam.

~daffaq

 

Złe dane w umowie (2018-01-26 13:53)

Adres możesz zmienić po zalogowaniu na koncie nju mobile.

~enter

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 08:59)

Witam w umowie gdzieś zawieruszyla się literka w e-mailu przez to jest nie poprawny i nie przychodzą wiadomości od nju na pocztę.  Czy mogę to jakoś zmienić? 

~lusiek

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 09:18)

Zaloguj sie na swoje konto, wejdź "Mój profil", zakładka "Moje dane" tam możesz poprawic maila

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 09:24)

to jest odpowiedź na post:

Witam w umowie gdzieś zawieruszyla się literka w e-mailu przez to jest nie poprawny i nie przychodzą wiadomości od nju na pocztę.  Czy mogę to jakoś zmienić? 

Jeśli  został podany zły adres email , to nie posiadasz umowy i nie posiadasz numeru w nju . Jaka to umowa i jakie maile miałbyś otrzymywać ?

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 14:09)

to jest odpowiedź na post:

Jeśli  został podany zły adres email , to nie posiadasz umowy i nie posiadasz numeru w nju . Jaka to umowa i jakie maile miałbyś otrzymywać ?


Umowa przychodzi kurierem nie mailem. Pozdrawiam :) 

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:07)

to jest odpowiedź na post:


Umowa przychodzi kurierem nie mailem. Pozdrawiam :) 

Tak . Tylko większość spraw  obecnie załatwia się mailowo.

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:15)

Kurjer przywozi umowe dopiero po potwierdzeniu

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:33)

Niczego nie trzeba potwierdzać, wystarczy złożyć zamówienie, przyjeżdża kurier z umową i po podpisaniu umowy numer jest aktywowany. Lusiek napisał, że ją otrzymał i jest literówka w adresie mailowym, bo na zamówieniu był błąd. Mailem przychodzi tylko potwierdzenie złożenia zamówienia. 

[edytowane przez pilotka o 16:36 w dniu 2021-11-16]
 

Złe dane w umowie (2023-01-03 21:37)

We wniosku o przeniesienie numeru błędnie podane zostały dane właściciela konta w nju zamiast właściciela numeru. Obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru ze względu na niezgodność danych. W jaki sposób wyprostować tą sytuację?

odpowiedź

Złe dane w umowie | jacp11 (15.11.2021, 09:18)

Zaloguj sie na swoje konto, wejdź "Mój profil", zakładka "Moje dane" tam możesz poprawic maila
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

48 gości i 1 zalogowanych użytkowników