forumnju z rachunkiemofertaZłe dane w umowie

Złe dane w umowie

 

Złe dane w umowie (2018-01-26 13:25)

Witam serdecznie, nieopatrznie źle wpisałem numer mieszkania w danych do umowy, czym mogę to jakoś zmienić? Pozdrawiam.

~daffaq

 

Złe dane w umowie (2018-01-26 13:53)

Adres możesz zmienić po zalogowaniu na koncie nju mobile.

~enter

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 08:59)

Witam w umowie gdzieś zawieruszyla się literka w e-mailu przez to jest nie poprawny i nie przychodzą wiadomości od nju na pocztę.  Czy mogę to jakoś zmienić? 

~lusiek

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 09:18)

Zaloguj sie na swoje konto, wejdź "Mój profil", zakładka "Moje dane" tam możesz poprawic maila

 

Złe dane w umowie (2021-11-15 09:24)

to jest odpowiedź na post:

Witam w umowie gdzieś zawieruszyla się literka w e-mailu przez to jest nie poprawny i nie przychodzą wiadomości od nju na pocztę.  Czy mogę to jakoś zmienić? 

Jeśli  został podany zły adres email , to nie posiadasz umowy i nie posiadasz numeru w nju . Jaka to umowa i jakie maile miałbyś otrzymywać ?

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 14:09)

to jest odpowiedź na post:

Jeśli  został podany zły adres email , to nie posiadasz umowy i nie posiadasz numeru w nju . Jaka to umowa i jakie maile miałbyś otrzymywać ?


Umowa przychodzi kurierem nie mailem. Pozdrawiam :) 

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:07)

to jest odpowiedź na post:


Umowa przychodzi kurierem nie mailem. Pozdrawiam :) 

Tak . Tylko większość spraw  obecnie załatwia się mailowo.

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:15)

Kurjer przywozi umowe dopiero po potwierdzeniu

~ktoś

 

Złe dane w umowie (2021-11-16 16:33)

Niczego nie trzeba potwierdzać, wystarczy złożyć zamówienie, przyjeżdża kurier z umową i po podpisaniu umowy numer jest aktywowany. Lusiek napisał, że ją otrzymał i jest literówka w adresie mailowym, bo na zamówieniu był błąd. Mailem przychodzi tylko potwierdzenie złożenia zamówienia. 

[edytowane przez pilotka o 16:36 w dniu 2021-11-16]
 

Złe dane w umowie (2023-01-03 21:37)

We wniosku o przeniesienie numeru błędnie podane zostały dane właściciela konta w nju zamiast właściciela numeru. Obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru ze względu na niezgodność danych. W jaki sposób wyprostować tą sytuację?

odpowiedź

Złe dane w umowie | ~enter (26.01.2018, 13:53)

Adres możesz zmienić po zalogowaniu na koncie nju mobile.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

96 gości i 0 zalogowanych użytkowników