W maju 2017 zakupiłem starter njumobile, doładowałem kartę SIM kwotą 40 zeta, dostałem potwierdzenie, że usługa "konto ważne powieki" została włączona, a kilka minut potem zarejestrowałem ten starter na siebie. Kilka dni później wywiozłem kartę za granicę w starym telefonie Samsung E900. W tym też telefonie karta spędziła następne 4 miesiące. W tym czasie bateria zdechła do tego stopnia, że telefon nie pamiętał daty.
W dniu 17 września włączyłem go, gdyż - no właśnie - używam tej karty TYLKO I WYŁĄCZNIE do otrzymywania kodów autoryzacyjnych z mojego banku. Niestety karta nie zamierza działać. Nie pomogła ręczna próba wyszukania zagranicznej sieci i zarejestrowania się w niej. Dostępne sieci telefon znalazł, ale próba rejestracji nie powiodła się.
Najgorsze jest to, że nie znam numeru "telefonu" tej karty. Ten numer był zapisany tylko w moim banku w celu doładowań. Aby jednak wyświetlić cały ten numer na stronie swojego konta muszę wpisać kod autoryzacyjny, który... został wysłany na tę kartę. A ta przecież NIE DZIAŁA !!
Co zrobić i jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ?