Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Zgodnie z instrukcją na stronie próbuję wymienić starą kartę sim na nową z startera. Jednak po wysłaniu numeru PUK na numer 80512 otrzymuję wiadomość, że ów numer jest niedostępny
Wysyłasz PUK nowej czy starej karty Sim ? Najpierw tej swojej "starej" musisz wysłać. I poczekaj na dalsze instrukcje SMS.
Miałem identyczny problem. Trzeba odblokować możliwość korzystania z usług premium. Ja zrobiłem to przez infolinię i śmiga.
Karta przestaje mi widzieć zasięgu gubi zasięg prosze o przysłanie nowej karty z numerem 693467903 Andrzej Szydlik oś parkowe 13/12 11-700 Mrągowo
Nie podawaj swoich danych na forum. Tutaj nikt Ci karty nie wyśle, bo jest to miejsce dla użytkowników. Jeżeli masz problem z kartą, to wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer *610 (690 610 610).
to jest odpowiedź na post:
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
28 gości i 0 zalogowanych użytkowników