forumnju z rachunkiemofertaZmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-06-30 07:49)

Chciałbym zmienić usługę/taryfę z wszystko komórkowe na <span >wszystko <br ><span >- nie więcej niż 29 zł 
<div ><font color="#1b8cae" face="OpenSans-Bold, Helvetica, Arial, sans-serif"><span >czy stracę 20GB za staż czy jak?</font><div >

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-06-30 16:11)

Staż liczony jest za ciągłość w ofercie Nju Buzz.
Usługa "Wszystko komórkowe" za 29zł, czy "Wszystko - nie więcej niż 29zł" to są usługi obniżające koszty, a Ty ciągle korzystasz z Nju Buzz.
W związku z tym staż i wynikające z tego bonusy zostają.
Działa to analogicznie jakbyś zmieniał "Wszystko komórkowe" za 29zł na "Jeden na wszystko" za 39zł.

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-06-30 20:38)

mam dwa pytanka,
czy jak przejdę na taryfę "Wszystko - nie więcej niż 29zł" gdzie jest bodajże 10GB netu, a jestem w buzz już ponad dwa lata, to teraz będę miał od razu 20GB?
drugie dotyczy abonamentu, bo w tym wypadku zapłacimy nie więcej niż 29zł ale nigdzie nie doczytałem ile wynosi podstawowy, czy tak jak było w buzz jest to 9zł a maksymalnie nie więcej niż 29zł, czy po prostu abonament wynosi 29zł?

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-01 08:56)

@obee
Pisałem, że korzystasz z Nju Buzz i obowiązują Ciebie zasady Nju Buzz, a usługa obniżająca koszty modyfikuje ewentualnie górne limity i sposób rozliczania poszczególnych opłat.

Za staż ponad 2 lata przysługuje krotność 3x, czyli 30GB, a nie 20 ale w praktyce mogę Ci powiedzieć, że po zmianie to ja mam tylko 10GB, zamiast 30GB ale w panelu www ciągle widzę, że usługa jest w trakcie zmiany, więc system coś tam ciągle mieli.
Poczekam jeszcze może do poniedziałku na odświeżenie i jak nic się nie zmieni to będzie reklamacja.

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-01 19:22)

u mnie jest tak samo .system nie zaliczył  włączonej usługi  im więcej tym lepiej .poczekamy do poniedziałku to może to zauwaza. jak nie będę składał odwołanie.

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-02 00:21)

Mam to samo to wyżej piszecie. Przeszedłem na nową ofertę "Wszystko nie więcej niż 29 zł". Jestem w Nju od 3 lat wiec staż mi sie naliczył.A Tu widnieje informacja że tylko 10 GB mam.. Czekamy na odpowiedź od operatora..

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-02 09:32)

Również tylko 10GB, staż trzy lata, reklamacja popłynęła

~kksdp

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-02 16:12)

Niestety ta sama sytuacja - staż ponad 3 lata i naliczyło tylko 10 GB. 


Komuś już przywrócili parametry z przed zmiany? 

 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-02 18:10)

Po wysłaniu reklamacji "naprawiają" problem i już mam 30GB.
Podejrzewam, że braki w limicie danych mają wszyscy, którzy zdecydowali się na natychmiastową zmianę.

[EDIT]
Aby było śmieszniej to limit 1,96GB na roaming pozostał w panelu www, choć oficjalnie wg regulaminu przysługuje w ofercie za 29zł tylko 1,46GB. Ciekawe jaki limit roamingowy przydzielają w praktyce, zakładam, że właśnie 1,46GB.

[edytowane przez nju_klient o 18:14 w dniu 2017-07-02]
 

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej (2017-07-04 11:03)

Chyba problem ze stażem został naprawiony, u mnie został zachowany po zmianie usługi na nową, natomiast ilość internetu w UE nadal jest niezgodna z cennikiem. W którym regulaminie są podane ilości danych w UE?

odpowiedź

Zmiana usługi a ilość GB w Im więcej tym lepiej | nju_klient (01.07.2017, 08:56)

@obee
Pisałem, że korzystasz z Nju Buzz i obowiązują Ciebie zasady Nju Buzz, a usługa obniżająca koszty modyfikuje ewentualnie górne limity i sposób rozliczania poszczególnych opłat.

Za staż ponad 2 lata przysługuje krotność 3x, czyli 30GB, a nie 20 ale w praktyce mogę Ci powiedzieć, że po zmianie to ja mam tylko 10GB, zamiast 30GB ale w panelu www ciągle widzę, że usługa jest w trakcie zmiany, więc system coś tam ciągle mieli.
Poczekam jeszcze może do poniedziałku na odświeżenie i jak nic się nie zmieni to będzie reklamacja.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

74 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies