Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu. | malawredna (22.05.2017, 07:31)
Moja skarga i rozpatrywanie problemu spełza na niczym bo jestem ignorowana w moich zgłoszeniach. Wytłumaczę z czym mam problem:
Pakiet (wydaj 29 zł i masz 10 gb i nielimitowane rozmowy i sms) powinien zaczynać mi się od 18 do 17. W tym miesiącu doładowałam konto: 10 maj - 10 zł, 19 maj 10 zł, 20 maj 10 zł i 21 maj 10 zł. Pakiet powinien już zostać uruchomiony, ale wciąż nie jest i pobiera mi pieniądze z konta dalej - czyli już PONAD 29 zł i wciąż ciągnie dalej pieniądze. Zgłaszałam 4 reklamacje każda została olana pt. "sprawę uważamy za nieważną, sprawdziliśmy wszystko i wszystko działa dobrze", co nie jest prawdą, bo dalej nie mam pakietu mimo wykorzystania już wystarczającej kwoty. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Zgłaszanie reklamacji nie ma sensu bo je ignorują.