Witam, właściwie od początku korzystania z NJU (około miesiąc) mam problem z internetem. Od razu powiem że telefon jak i punkty APN mam dobrze skonfigurowane, na kartach Play jak i Orange śmiga aż miło. Niestety w Nju często bo prawie codziennie nie da się z internetem połączyć, wyskakuje komunikat o słabym zasięgu, a internet jeśli jest, osiąga zawrotną prędkość około 0,07 Mb/s.
Jestem w zasięgu LTE, sprawa wyłączania się internetu nie jest spowodowana zmianą miejsca itp. będąc w tym samym miejscu o jednej godzinie jest internet, o innej nie ma. Restart telefonu pomaga bardzo rzadko, a i wtedy w telefonie nie wyświetla się 4G a jedynie G lub E (analogicznie w innych sieciach ta sytuacja nie ma miejsca).
Do kolejnych objawów należy ucinanie internetu po 2-3 minutach korzystania, opisywałem ten problem już tu https://www.facebook.com/njumobile/posts/1372806326127465?comment_id=1376035665804531&reply_comment_id=1376252369116194?if_t=share_comment?if_id=1486060814798338 o dziwo również samoistnie zniknął, bez żadnych zmian ustawień!
Mam więc wadliwą kartę czy co? Proszę o kontakt i sprawdzenie tego, bo dalej tak korzystać z oferty się po prostu nie da