forumnju z rachunkiemusługiNowa karta SIM nie działa

Nowa karta SIM nie działa

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:05)

Właśnie wymieniłem starą kartę SIM na nową, wszystko zgodnie z instrukcją. Stara karta straciła już zasięg, a nowa nie loguje się w ogóle do sieci. Co w takiej sytuacji? Mam czekać dalej? Jeśli tak, to jak długo to może trwać? Trochę dziwne, że klient przy zmianie karty SIM na nowoczesną, z obsługą LTE, traci całkowicie dostęp do usług na nie wiadomo ile... :/

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:07)

w razie wątpliwości kontaktuj się z BOK, zamiast pisać na forum. Na odległość trudno stwierdzić w czym tkwi problem, czy w ogóle nową kartę masz aktywną itd.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:12)

to jest odpowiedź na post:

w razie wątpliwości kontaktuj się z BOK, zamiast pisać na forum. Na odległość trudno stwierdzić w czym tkwi problem, czy w ogóle nową kartę masz aktywną itd.



Jasna sprawa. Chodziło mi bardziej o uzyskanie info, czy to może jest normalne, że po aktywowaniu nowej karty SIM nie loguje się ona do sieci od razu, ale w przeciągu np. 2, 5, 10 godzin.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 19:53)

Wylacz calkowicie telefon i ponownie wlacz,

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 20:09)

to jest odpowiedź na post:

Wylacz calkowicie telefon i ponownie wlacz,



Hehe, dzięki, tego nie próbowałem. ;)




Udało się dodzwonić do BOK, sytuacja wyjaśniona - karta SIM nie działa i nie będzie działać. Starej nie da się ponownie aktywować. Muszę zamówić kolejną i czekać następne kilka dni. Bez dostępu do własnego numeru telefonu...

[edytowane przez leif o 20:11 w dniu 2017-01-21]
 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 19:10)

Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 20:58)

to jest odpowiedź na post:

Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.



No mnie tego tez nikt nie wyjaśnił...

Pani w bok polecila wylaczyc telefon i wlączyć ponownie, co nic nie dało. Przy dyktowaniu numeru karty SIM coś się jej w systemie nie zgadzało - tyle wiem. Z punktu widzenia konsumenta szczerze średnio mnie to interesuje - dostałem nową kartę, aktywowałem, stara przestała działać, a nowa działać nawet nie zaczęła.

Teraz od soboty jestem bez mojego numeru, którego używam też do pracy i co najmniej jeszcze kilka dni będę musiał czekać na kuriera. Żeby kontaktu ze światem nie stracić całkowicie, musiałem kupić na szybko jakiś pre-paid.

Generalnie jestem zadowolony z nju, bo oferta jest dobra, ale ta sytuacja jest naprawdę mega słaba.

[edytowane przez leif o 21:15 w dniu 2017-01-22]
 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 23:11)

Dziwne jest to co piszesz, że nikt z BOK nie wyjaśnił Ci w czym tkwił problem.

Ja jestem dociekliwy i w takiej sytuacji domagałbym się wyjaśnień i podania przyczyn problemu, zwłaszcza, że nie był on z Twojej winy, a z winy operatora i teraz przez kilka dni zostajesz bez numeru.
Jak dla mnie z punktu widzenia konsumenta/klienta tym bardziej powinno to Ciebie interesować. Ale OK Twoja decyzja, może nie masz potrzeby zgłębiania tego typu tematów.

[EDIT]
Napisz reklamację, krótko opisz sprawę i zażądaj rekompensaty w kwocie X. Sądzę, że nie powinieneś mieć problemu aby dostać jakiś bonus np. 29zł, czyli jeden miesiąc gratis w ofercie "Wszystko komórkowe".

[edytowane przez nju_klient o 23:14 w dniu 2017-01-22]

odpowiedź

Nowa karta SIM nie działa | nju_klient (22.01.2017, 19:10)

Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

66 gości i 0 zalogowanych użytkowników