Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.
No mnie tego tez nikt nie wyjaśnił...
Pani w bok polecila wylaczyc telefon i wlączyć ponownie, co nic nie dało. Przy dyktowaniu numeru karty SIM coś się jej w systemie nie zgadzało - tyle wiem. Z punktu widzenia konsumenta szczerze średnio mnie to interesuje - dostałem nową kartę, aktywowałem, stara przestała działać, a nowa działać nawet nie zaczęła.
Teraz od soboty jestem bez mojego numeru, którego używam też do pracy i co najmniej jeszcze kilka dni będę musiał czekać na kuriera. Żeby kontaktu ze światem nie stracić całkowicie, musiałem kupić na szybko jakiś pre-paid.
Generalnie jestem zadowolony z nju, bo oferta jest dobra, ale ta sytuacja jest naprawdę mega słaba.
to jest odpowiedź na post:
Wylacz calkowicie telefon i ponownie wlacz,
Hehe, dzięki, tego nie próbowałem. ;)
Udało się dodzwonić do BOK, sytuacja wyjaśniona - karta SIM nie działa i nie będzie działać. Starej nie da się ponownie aktywować. Muszę zamówić kolejną i czekać następne kilka dni. Bez dostępu do własnego numeru telefonu...
to jest odpowiedź na post:
w razie wątpliwości kontaktuj się z BOK, zamiast pisać na forum. Na odległość trudno stwierdzić w czym tkwi problem, czy w ogóle nową kartę masz aktywną itd.
Jasna sprawa. Chodziło mi bardziej o uzyskanie info, czy to może jest normalne, że po aktywowaniu nowej karty SIM nie loguje się ona do sieci od razu, ale w przeciągu np. 2, 5, 10 godzin.