forumnju z rachunkiemusługiWymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie

 

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie (2016-12-22 14:39)

Złożyłam 2 wnioski o wymianę karty na nanosim.
Wszystko wprowadzone w treści, lecz


- nie dostałam maila powiadamiającego,
- szczegóły zlecenia okazało się, że są pustę tak samo błędny typ (inny niż wybierałam),
- ostatecznie zlecenie zostało anulowane.


JAK MAM WYMIENIĆ TĘ DURNĄ KARTĘ ?

 

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie (2016-12-22 16:25)

to spróbuj zadzwonić i telefonicznie złożyć dyspozycję wymiany karty SIM.
Albo napisz skargę do UKE, że operator zamyka Twoje zgłoszenia bez żadnej odpowiedzi.

odpowiedź

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie | nju_klient (22.12.2016, 16:25)

to spróbuj zadzwonić i telefonicznie złożyć dyspozycję wymiany karty SIM.
Albo napisz skargę do UKE, że operator zamyka Twoje zgłoszenia bez żadnej odpowiedzi.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników