forumnju z rachunkiemusługiWymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie

 

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie (2016-12-22 14:39)

Złożyłam 2 wnioski o wymianę karty na nanosim.
Wszystko wprowadzone w treści, lecz


- nie dostałam maila powiadamiającego,
- szczegóły zlecenia okazało się, że są pustę tak samo błędny typ (inny niż wybierałam),
- ostatecznie zlecenie zostało anulowane.


JAK MAM WYMIENIĆ TĘ DURNĄ KARTĘ ?

 

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie (2016-12-22 16:25)

to spróbuj zadzwonić i telefonicznie złożyć dyspozycję wymiany karty SIM.
Albo napisz skargę do UKE, że operator zamyka Twoje zgłoszenia bez żadnej odpowiedzi.

odpowiedź

Wymiana karty - NIE DZIAŁA, zamykane zgłoszenie | gość1482413947082 (22.12.2016, 14:39)

Złożyłam 2 wnioski o wymianę karty na nanosim.
Wszystko wprowadzone w treści, lecz


- nie dostałam maila powiadamiającego,
- szczegóły zlecenia okazało się, że są pustę tak samo błędny typ (inny niż wybierałam),
- ostatecznie zlecenie zostało anulowane.


JAK MAM WYMIENIĆ TĘ DURNĄ KARTĘ ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników