Usługa wszystko komórkowe to maksymalnie 29zł za połączenia na komórki, SMS/MMS i internet 10GB + ewentualnie 10zł za stacjonarki + wyrównania za niepełny okres Nju Dodatkowy + 9zł za nowy okres z góry za Nju Dodatkowy.
Wszystko powyżej tej kwoty jeśli nie były to połączenia dodatkowo płatne nie wliczające się w "darmowe" połączenia i górne limity można traktować jako błąd i podstawę do reklamacji.
Złóż kolejną reklamację, bo nie podałeś żadnego argumentu, czy uzasadnienia skąd kwota abonamentu powyżej ustalonych 29zł np. 13,62+20,38 = 34zł, a powinno być 29zł i bez dodatkowej kwoty 19zł za internet.
Chyba, że wcześniej nie miałeś aktywnej usługi obniżającej koszty i nabiło więcej.
Wątpliwości mogą rozwiać tylko pracownicy Nju, bo pisaniem na forum nic nie rozwiążesz, chyba, że masz potrzebę emocjonalnego odreagowania.
[EDIT]
Konsultanci to też ludzie i może konsultant się pomylił, więc kolejna reklamacja powinna rozwiać wątpliwości. Zawsze warto prosić o uzasadnienie, miało być 29zł a jest więcej, dlaczego. Internet miał być w kwocie 29zł razem z rozmowami a jest dodatkowo płatny 19zł, dlaczego.
Wtedy konsultant powinien ustosunkować się do tych konkretów, więc nie powinien pisać ogólnej odpowiedzi nic nie wyjaśniającej.
[edytowane przez nju_klient o 16:14 w dniu 2016-11-19]