forumnju na kartęofertaprzeniesienie orange karta - njumobile karta

przeniesienie orange karta - njumobile karta

 

przeniesienie orange karta - njumobile karta (2016-10-19 15:29)

<span >Witam, dziś od rana toczę zawzięty bój z konsultantami Orange oraz Nju-mobile. <br ><br ><font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif">Jestem obecnie w orange go(karta) (na telefonie po wpisaniu *124*# wyświetla orange yes----dziwne nieprawdaż? ) i chcę przejść na njumobile (karta). Niestety sposobem jaki jest podany na stronie njumobile czyli kod na klawiaturze czy sms nie działa. Jestem odsyłany na przemian pod różne numery. Straciłem na rozmowy z obsługą już 10zł na problem nie wynikający z mojej strony (ktoś mi odda te pieniądze które straciłem z Waszego braku "mocy"?). 
I moje główne pytanie, gdzie mam </font><span >DOCELOWO<font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif"> zadzwonić(może napisać) bym został kompleksowo obsłużony i mój nr został przeniesiony do NJUmobile?

</font>

~irys

 

przeniesienie orange karta - njumobile karta (2016-10-19 17:44)

Jeśli masz problem w ramach Orange to moim zdaniem zamiast użerać się z konsultantami najprościej jest zlecić przejście z Orange do innej sieci np. Play na kartę, a potem z Play przejść do Nju.
Wymaga to potem odebrania przesyłki od kuriera z zestawem startowym Nju ale omijasz procedurę "naprawy" Twojego konta w Orange.

odpowiedź

przeniesienie orange karta - njumobile karta | ~irys (19.10.2016, 15:29)

<span >Witam, dziś od rana toczę zawzięty bój z konsultantami Orange oraz Nju-mobile. <br ><br ><font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif">Jestem obecnie w orange go(karta) (na telefonie po wpisaniu *124*# wyświetla orange yes----dziwne nieprawdaż? ) i chcę przejść na njumobile (karta). Niestety sposobem jaki jest podany na stronie njumobile czyli kod na klawiaturze czy sms nie działa. Jestem odsyłany na przemian pod różne numery. Straciłem na rozmowy z obsługą już 10zł na problem nie wynikający z mojej strony (ktoś mi odda te pieniądze które straciłem z Waszego braku "mocy"?). 
I moje główne pytanie, gdzie mam </font><span >DOCELOWO<font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif"> zadzwonić(może napisać) bym został kompleksowo obsłużony i mój nr został przeniesiony do NJUmobile?

</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

140 gości i 0 zalogowanych użytkowników