<span >Witam, dziś od rana toczę zawzięty bój z konsultantami Orange oraz Nju-mobile. <br ><br ><font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif">Jestem obecnie w orange go(karta) (na telefonie po wpisaniu *124*# wyświetla orange yes----dziwne nieprawdaż? ) i chcę przejść na njumobile (karta). Niestety sposobem jaki jest podany na stronie njumobile czyli kod na klawiaturze czy sms nie działa. Jestem odsyłany na przemian pod różne numery. Straciłem na rozmowy z obsługą już 10zł na problem nie wynikający z mojej strony (ktoś mi odda te pieniądze które straciłem z Waszego braku "mocy"?).
I moje główne pytanie, gdzie mam </font><span >DOCELOWO<font face="opensans-regular, helvetica, arial, sans-serif"> zadzwonić(może napisać) bym został kompleksowo obsłużony i mój nr został przeniesiony do NJUmobile?
</font>