forumstrona www, moje kontostronaZakładka moje konto nie działa.

Zakładka moje konto nie działa.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-09-06 20:58)

Od jakiegoś czasu przy próbie otwarcia podstrony moje konto wyświetlany jest błąd:
"NIe udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".
NIc nie jestem w stanie sprawdzić.

Wiadomo skąd ten błąd i kiedy zostanie naprawiony?

Dzięki

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-09-07 11:03)

Potwierdzam - u mnie dokładnie to samo. 
Przy wejściu na Moje konto  dostaje błąd: "NIe udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".


 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-06 20:05)

To samo u mnie, nie mogę zapłacić rachunku, bo faktur nie widać. Chyba połączenie z bazą się gdzieś sypnęło.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 01:04)

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 09:11)

to jest odpowiedź na post:

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.



ale po co mam wykonywać płatne połączenie - jeśli w tym miesiącu nie potrzebuję? porządny system powinien dać sprawdzić miniony okres rozliczeniowy, a tak jak piszą inni wyżej - utwierdza mnie w przekonaniu, że nju mobile jest do d.. y

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-07 11:27)

@charles
U mnie obowiązuje kwota minimalna 9zł, więc dla mnie nie było problemu, aby wykonać płatne połączenie za kilka groszy.

Jak żal Ci tych np. 9 groszy to wykonaj np. inne bezpłatne połączenie, aby był jakikolwiek ruch na Twoim koncie i  pojawiło się coś w historii połączeń.
Z reguły telefon jest do używania, więc niemal każdy np. wyśle tego SMS-a, czy wykona połączenie dlatego nie sądziłem, że znajdzie się tu ktokolwiek kto zareaguje tak jak Ty to zrobiłeś.

System Nju nie jest idealny ale nie ma takiego systemu i każdy operator ma coś za uszami.
Jeśli uważasz, że Nju jest do d... to zmień operatora.
Tylko dziwnie to brzmi z ust osoby, która ma "darmową" kartę SIM ale z niej nie korzysta, a mimo to narzeka jaki to operator jest zły.

[EDIT]
@zl0ty
Fakturę otrzymujesz też na maila, więc dostęp do www nie jest konieczny.
Albo jak pisałem wyżej wykonaj jakieś połączenie płatne/bezpłatne aby pojawiło się coś świeżego na liście połączeń.
Ewentualnie możesz skontaktować się z BOK i zgłosić reklamację jeśli moje wyjście awaryjne Tobie nie odpowiada lub nie zadziała.

[edytowane przez nju_klient o 11:33 w dniu 2016-10-07]
 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-10 11:33)

Co jeśli korzysta się normalnie z telefonu a wyskakuję taki błąd? I to w przypadku 2 różnych klientów na każdym koncie dla równych numerów?

~nowi

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-10 13:52)

@nowi
linijkę wyżej pisałem w części adresowanej do zl0ty:
"Ewentualnie możesz skontaktować się z BOK i zgłosić reklamację jeśli moje wyjście awaryjne Tobie nie odpowiada lub nie zadziała."

P.S. w ogóle czytasz posty na tym forum, czy tylko piszesz jak masz problem, bo w ciągu 1h to już Twoja druga "wtopa"?

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-11 19:17)

to jest odpowiedź na post:

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.



Czysty przypadek, baza danych www raczej nie ma nic wspólnego z twoim gsm. Ja dzwonię kilkadziesiąt razy dziennie a od kilku dni nie mogę się poprawnie zalogować więc argument do kosza. Raczej doszukiwałbym się problemu w mechanizmie blokady hasła przez niepoprawne wpisywanie, przynajmniej u mnie tak mogło być na dwóch numerach.

~beny

 

Zakładka moje konto nie działa. (2016-10-11 23:39)

to jest odpowiedź na post:



Czysty przypadek, baza danych www raczej nie ma nic wspólnego z twoim gsm. Ja dzwonię kilkadziesiąt razy dziennie a od kilku dni nie mogę się poprawnie zalogować więc argument do kosza. Raczej doszukiwałbym się problemu w mechanizmie blokady hasła przez niepoprawne wpisywanie, przynajmniej u mnie tak mogło być na dwóch numerach.


Ja zawsze logowałem się prawidłowo, więc Twój argument z niepoprawnym hasłem do kosza ;)

U mnie na przestrzeni minionego roku to już drugi taki przypadek z błędem "Nie udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".
Za pierwszym razem nie skojarzyłem faktów, więc nie wpadłem na to z czego to mogło wynikać ale oba numery nie były używane i problem sam się naprawił jak pojawiła się świeża aktywność w historii połączeń.

Drugi raz to dla mnie pewnego rodzaju prawidłowość, tym bardziej, że teraz błąd występował nonstop od 2 dni, a wystarczyło zrobić połączenie i za 5 minut jak pojawiło się ono w historii połączeń to po zalogowaniu wszystko było OK.
No chyba, że ktoś specjalnie naprawiał mi to w nocy, ale znając specyfikę korporacji to nie wierzę w taki przypadek.
Być może problem jest bardziej złożony i dotyczy również innych sytuacji, choć ja takowych nie doświadczyłem.

Za miesiąc zobaczę, czy uda mi się powtórzyć ten błąd i "przypadkowo" go naprawić :)

odpowiedź

Zakładka moje konto nie działa. | nju_klient (07.10.2016, 01:04)

Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.

Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.

Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników