Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Taki błąd może pojawić się jeśli na koncie nie było żadnego ruchu, czyli karta SIM nie była używana np. od początku nowego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku taki błąd wyskoczył chyba w 5 dniu nowego okresu, mowa oczywiście o Nju z rachunkiem.
Już chciałem pisać reklamację, a raczej dzwonić ale wpadłem na pomysł wykonania płatnego połączenia. Akurat ja użyłem transferu danych i gdy system to przetrawił to wkrótce miałem dostęp do wszystkich zakładek.
Spróbujcie wysłać np. SMS, albo też połączyć się z netem, jak rozliczy Wam te kilka groszy to wtedy możecie sprawdzić czy też się u Was "odblokuje".
Widać system nie dopuszcza braku aktywności i "głupieje" przy braku historii połączeń.
ale po co mam wykonywać płatne połączenie - jeśli w tym miesiącu nie potrzebuję? porządny system powinien dać sprawdzić miniony okres rozliczeniowy, a tak jak piszą inni wyżej - utwierdza mnie w przekonaniu, że nju mobile jest do d.. y