to jest odpowiedź na post:
nju inernetowy 40GB - wielka sciema | ~slavedriver (29.07.2016, 06:43)
[...]
Tłumaczenie tego typu:
"Proporcjonalne naliczanie opłat i przyznawanie limitów w pierwszym niepełnym okresie jest często spotykaną praktyką"
jest
g....... warte, bo to, że praktyka jest często spotykana nie jest
powodem do jej uprawomocnienia w żadnym wymiarze.
[...]
Odbieram to jako personalny atak na moją osobę.
Na
wstępie to nie jestem pracownikiem Orange/Nju lecz zwykłym klientem, bo
piszesz jakbyś miał pretensje do operatora, a cytujesz moją wypowiedź jakbyś uważał mnie za reprezentanta Operatora.
Proporcjonalność
przy pierwszym niepełnym okresie jest standardem w świecie operatorów
komórkowych i jeśli ktoś jest tym zaskoczony to tylko świadczy o braku
rozeznania w tym temacie i oderwaniu od rzeczywistości.
Nowicjuszy biorących
pierwszy w życiu abonament mogę zrozumieć, bo się uczą, ale reszty nie
rozumiem. Chyba, że reprezentujesz grupę tzw. "nieudaczników życiowych",
którzy mają tylko postawę roszczeniową i choć potrafią wylewać żale w
necie to nie potrafią samodzielnie przeczytać regulaminu usługi z której
korzystają, ani cennika, aby wiedzieć ile i za co płacą.
Osobiście nie znam operatora z tzw.
wielkiej czwórki, który podaje jak to nazwałeś WIDOCZNĄ informację w
panelu www, że korzystasz akurat z niepełnego okresu z pomniejszonym
proporcjonalnie pakietem danych, minut itp. zrozumiałą dla nowicjusza/laika.
Co do
reklamacji to każdy operator ma do 30 dni na jej rozpatrzenie i takie
jest prawo. Natomiast Operator
może udzielić odpowiedzi szybciej ale nie musi.
Jeśli tego nie rozumiesz i żądasz odpowiedzi w 1-2 dni to
tylko potwierdza moją tezę, że jesteś roszczeniowy.
Ciekawi mnie
dlaczego zmieniłeś operatora, skoro Lyca była taka fajna. Lepiej wróć do poprzedniej sieci i po
kłopocie albo prześpij się z tym poczekaj na rozwiązanie sprawy i jak Ci
przejdzie to korzystaj dalej.
Tylko pamiętaj, że forum nie służy do kontaktu z BOK, lecz jest miejscem wymiany doświadczeń samych użytkowników.
Jak jest
problem to każdy powinien kontaktować się z BOK, zamiast wypisywać
pretensjonalne i atakujące innych posty na forum, które w żaden sposób nie rozwiążą tych
problemów.
Ewentualnie mile widziane są uwagi, aby ustrzec innych przed
podobnymi problemami, czy podające rozwiązanie ale takich wartościowych postów jest tu stosunkowo
mało.
[edytowane przez nju_klient o 01:16 w dniu 2016-07-30]