wybierając Nju z rachunkiem ani razu nie dostałem innego numeru niż wybierałem. Może problem jest z Nju na kartę.
Połączenie z BOK jest płatne zgodnie z cennikiem i nie ma w tym nic złego.
Natomiast jeżeli czujesz się pokrzywdzony to napisz reklamację, odpowiednio uzasadnij zgodnie z faktami to może dostaniesz zwrot kosztów połączenia.
Przynajmniej ja tak miałem, gdy korzystałem jeszcze z Orange i musiałem dzwonić do BOK, bo znowu któryś z pracowników dał ciała, wówczas po moim zwróceniu uwagi otrzymałem doładowanie konta jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem.
Dużo daje bycie asertywnym, czyli walczysz o swoje ale z zachowaniem własnej godności i tej drugiej osoby, bo jeśli będziesz kogoś obrażał itp. to nie licz na pomoc i korzystne rozwiązanie. Choć czasem niektórzy osiągają korzyść za to, że są chamscy ale tacy nie powinni być wzorem do naśladowania.
[edytowane przez nju_klient o 20:32 w dniu 2016-02-26]