forumnju na kartęusługiNiepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę"

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę"

 

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę" (2016-02-08 13:11)

Witam Państwa,
 
dzisiaj po godz. 9.00 złożyłem wniosek o anulowanie usługi Miesio 19. Kliknąłem wyłącz i do tej pory (tj do 13.10) pisze że usługa jest w trakcie zmiany (wyłączenia).
Nie otrzymałem żadnego sms'a potwierdzającego wyłączenie Miesio 19.
 
Przy próbie aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę" otrzymuję informację że nie mogę jej aktywować z powodu:
"Nie można wykonać operacji, poprzednie zlecenie wyłączenia usługi w trakcie realizacji."
 
Bardzo proszę przyspieszyć proces wyłączenia usługi Miesio 19 oraz aktywować NOWĄ usługę:
"wszystko komórkowe w nju na kartę".
 
Oczekuję jak najszybszej aktywacji nowej usługi. To dla mnie pilne.

 

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę" (2016-02-08 15:43)

Jak do tej pory nadal nie otrzymałej żadnej pomocy. Żadnego telefonu, żadnego smsa.

proszę o pilną pomoc dział techniczny.


Pozdrawiam,
Bugatti

 

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę" (2016-02-12 18:43)

Usługa będzie aktywna do końca Twojego cyklu rozliczeniowego. Później aktywuj ją ponownie. A do kontaktu z NJU wybieraj albo telefon albo opcję poprzez formularz kontaktowy bo poprzez forum nic nie załatwisz. 

 

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi "wszystko komórkowe w nju na kartę" (2016-02-12 23:07)

@bugatti
zanim następnym razem będziesz chciał coś napisać na forum to wejdź na stronę:
http://www.njumobile.pl/regulaminy-i-cenniki
przeczytaj regulamin usługi, która Ciebie interesuje.
Jeśli coś nie będzie działać zgodnie z regulaminem to wtedy sugeruję kontakt z BOK, tak jak pisał s-krobek np. przez formularz po zalogowaniu na stronie www.

Jeśli mimo to będziesz miał pytanie do innych użytkowników Nju to wtedy możesz napisać na tym forum. Oczekiwania to każdy ma wielkie ale aby samemu coś przeczytać to nagle wiele osób dopada paraliż i niemoc, więc postaraj się szanować czas nie tylko swój ale również innych użytkowników tego forum.

odpowiedź

Niepomyślne wyłączenie Miesio 19, brak mozliwości aktywacji nowej usługi " | wszystko komórkowe w nju na kartę" (s-krobek)

Usługa będzie aktywna do końca Twojego cyklu rozliczeniowego. Później aktywuj ją ponownie. A do kontaktu z NJU wybieraj albo telefon albo opcję poprzez formularz kontaktowy bo poprzez forum nic nie załatwisz. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

30 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies