W standardowych taryfach Orange jest zapis, że aby korzystać z usług o podwyższonej opłacie, to suma doładowań musi wynosić co najmniej 10 zł. W regulaminie Nju nie znalazłem takiego punktu, ale również miałem zablokowane numery premium po migracji z Orange.
W moim przypadku jednak nie pomogło doładowanie. Musiałem sprawę zgłosić do obsługi (zrobiłem to online) i po kilku dniach odblokowali. Prawdopodobnie była to jakaś losowa usterka, gdyż sprawdzałem to u kilku znajomych i żaden z nich nie ma takiej blokady.
Stan blokady usług premium możesz sprawdzić sam za darmo dzwoniąc pod jakiś numer głosowy o podwyższonej opłacie, np. 704 104 133. Jeśli pojawi się komunikat o cenie połączenia, to znaczy, że blokady nie ma i należy szybko się rozłączyć (za połączenie nie są pobierane żadne opłaty, jeżeli się je przerwie w trakcie odtwarzania informacji o kosztach). Jeżeli natomiast po wybraniu takiego numeru pojawi się informacja, że połączenie nie może zostać zrealizowane, to najprawdopodobniej blokada jest aktywna.
[edytowane przez wojtek000 o 20:11 w dniu 2015-12-08]