profil na forum

nick
wojtek000
nowicjusz

moje ostatnie

Stawki w UE mimo delklaracji te same co przedtem

(2017-07-21 16:15 w wątku Stawki w UE mimo delklaracji te same co przedtem)

Takie same stawki do UE dotyczą tylko osób korzystających z telefonu poza granicami własnego kraju (ale w Unii). Ceny połączeń z Polski do UE są nadal cholernie drogie, jeśli nie korzysta się z jakichś usług pośredniczących w połączeniach międzynarodowych (np. Toolani), albo nie ma się ich w abo.

Istnieją też mniejsi operatorzy komórkowi, specjalizujący się w tanich połączeniach międzynarodowe (np. Klucz Mobile).

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Nie mogę wysłać SMS-a na doładowanie na Chomikuj

(2015-12-07 22:31 w wątku Nie mogę wysłać SMS-a na doładowanie na Chomikuj)

W standardowych taryfach Orange jest zapis, że aby korzystać z usług o podwyższonej opłacie, to suma doładowań musi wynosić co najmniej 10 zł. W regulaminie Nju nie znalazłem takiego punktu, ale również miałem zablokowane numery premium po migracji z Orange.

W moim przypadku jednak nie pomogło doładowanie. Musiałem sprawę zgłosić do obsługi (zrobiłem to online) i po kilku dniach odblokowali. Prawdopodobnie była to jakaś losowa usterka, gdyż sprawdzałem to u kilku znajomych i żaden z nich nie ma takiej blokady.

Stan blokady usług premium możesz sprawdzić sam za darmo dzwoniąc pod jakiś numer głosowy o podwyższonej opłacie, np. 704 104 133. Jeśli pojawi się komunikat o cenie połączenia, to znaczy, że blokady nie ma i należy szybko się rozłączyć (za połączenie nie są pobierane żadne opłaty, jeżeli się je przerwie w trakcie odtwarzania informacji o kosztach). Jeżeli natomiast po wybraniu takiego numeru pojawi się informacja, że połączenie nie może zostać zrealizowane, to najprawdopodobniej blokada jest aktywna.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

poczta glosowa dziwny przypadek

(2015-12-07 21:20 w wątku poczta glosowa dziwny przypadek)

to jest odpowiedź na post:

Również nie mogę wyłączyć poczty przez kody,zaś na stronie internetowej w usługach mego konta widnieje,że jest nieaktywna(!!!!).Dlaczego jestem zmuszony do dzwonienia na płatny serwic w celu wyłączenia tego badziewia.Wydaje mi się,że mamy tu do czynienia z nadużyciem.Po co narażać dzwoniących do mnie na niepotrzebne straty?


Znajomy miał podobny problem. Jeżeli poczta działa a jest nieaktywna w usługach na stronie to włącz ją, (zmiana statusu usługi może potrwać od kilku minut do kilku dni) a potem ją dezaktywuj. Zrób to koniecznie on-line, bo krótkie kody kody i menu *127# prawdopodobnie na nic się tu zdadzą.

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

deaktywacja poczty głosowej

(2015-11-02 16:39 w wątku deaktywacja poczty głosowej)

W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej

(2015-11-02 16:38 w wątku Nie mogę wyłączyć poczty głosowej)

W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób