Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Takie same stawki do UE dotyczą tylko osób korzystających z telefonu poza granicami własnego kraju (ale w Unii). Ceny połączeń z Polski do UE są nadal cholernie drogie, jeśli nie korzysta się z jakichś usług pośredniczących w połączeniach międzynarodowych (np. Toolani), albo nie ma się ich w abo.
Istnieją też mniejsi operatorzy komórkowi, specjalizujący się w tanich połączeniach międzynarodowe (np. Klucz Mobile).
W standardowych taryfach Orange jest zapis, że aby korzystać z usług o podwyższonej opłacie, to suma doładowań musi wynosić co najmniej 10 zł. W regulaminie Nju nie znalazłem takiego punktu, ale również miałem zablokowane numery premium po migracji z Orange.
W moim przypadku jednak nie pomogło doładowanie. Musiałem sprawę zgłosić do obsługi (zrobiłem to online) i po kilku dniach odblokowali. Prawdopodobnie była to jakaś losowa usterka, gdyż sprawdzałem to u kilku znajomych i żaden z nich nie ma takiej blokady.
Stan blokady usług premium możesz sprawdzić sam za darmo dzwoniąc pod jakiś numer głosowy o podwyższonej opłacie, np. 704 104 133. Jeśli pojawi się komunikat o cenie połączenia, to znaczy, że blokady nie ma i należy szybko się rozłączyć (za połączenie nie są pobierane żadne opłaty, jeżeli się je przerwie w trakcie odtwarzania informacji o kosztach). Jeżeli natomiast po wybraniu takiego numeru pojawi się informacja, że połączenie nie może zostać zrealizowane, to najprawdopodobniej blokada jest aktywna.
to jest odpowiedź na post:
Również nie mogę wyłączyć poczty przez kody,zaś na stronie internetowej w usługach mego konta widnieje,że jest nieaktywna(!!!!).Dlaczego jestem zmuszony do dzwonienia na płatny serwic w celu wyłączenia tego badziewia.Wydaje mi się,że mamy tu do czynienia z nadużyciem.Po co narażać dzwoniących do mnie na niepotrzebne straty?
Znajomy miał podobny problem. Jeżeli poczta działa a
jest nieaktywna w usługach na stronie to włącz ją, (zmiana statusu
usługi może potrwać od kilku minut do kilku dni) a potem ją dezaktywuj.
Zrób to koniecznie on-line, bo krótkie kody kody i menu *127# prawdopodobnie na nic
się tu zdadzą.
W moim przypadku pocztę
głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze
obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi
Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.
Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej
cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest
naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.
W moim przypadku pocztę
głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze
obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi
Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.
Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej
cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest
naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.