<font color="#185d68">Cześć.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Część I.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Mamy z małżonką dwa numery z abonamentami nju buzz - każdy z nich na inną osobę. Jeden z numerów chcieliśmy potraktować jako "nju dodatkowy", by skorzystać z niższych kosztów w tandemie. Numeru muszą jednak należeć do tej samej osoby. Jako że nie da się dokonać w nju cesji, trzeba to zrobić bardziej pokrętnym sposobem. Rozpocząłem już tę procedurę ponad miesiąc temu, na podstawie instrukcji konsultanta z czatu online na stronie nju. Poniżej zamieszczam listę kroków, według tego, jak zrozumiałem udzielone mi wtedy przez konsultanta instrukcje:</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">1. Dla numeru A: Złożyć wypowiedzenie umowy z prośbą o przeniesienie numeru A na kartę.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">2. Poczekać do końca okresu rozliczeniowego numeru A, kiedy to zakończona zostanie umowa o abonament i numer przejdzie do oferty pre-paid.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">-- od tego miejsca nie jestem pewien swojego zrozumienia --</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">3. Wyrejestrować numer A i zarejestrować go ponownie na osobę posiadającą numer B. (Co to znaczy? Jak to się robi? Czy mogę przeczytać o tym gdzieś więcej?)</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">4. Dodać numer A do numeru B jako "nju dodatkowy".</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Prosiłbym was, byście potwierdzili, jeśli wypisane przeze mnie kroki postępowania są słuszne, lub skorygowali je, jeśli są błędne. Będę również wdzięczny za odpowiedź na pytanie umieszczone w nawiasie.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Część II.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Moja sytuacja jest bardziej skomplikowana. W wyniku nieprecyzyjnej informacji konsultanta na czacie online, złożyłem wniosek o wypowiedzenie umowy, nie zawierając w nim prośby o przeniesienie numeru do oferty na kartę, w związku z czym numer został całkowicie wyłączony. Mam 30 dni, zanim numer trafi do puli numerów wolnych. Aby odzyskać numer (przywrócić go do oferty na kartę), muszę wysłać kolejne pismo pocztą tradycyjną. Dopiero po przywróceniu będę mógł kontynuować zabawę od punktu trzeciego z "Części I".</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Pytanie: Czy sądzicie, że mógłbym wysłać pismo, prosząc o przywrócenie numeru do oferty na kartę od razu na osobę posiadającą numer B, tak by oszczędzić sobie kroku 3?</font>