forumnju z rachunkiemusługiWszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-18 18:31)

Szanowny Państwo,

pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego w moim panelu stanu konta licznik za rozmowy skazał wykorzystanie całych 39 zł.

Pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego nie wykonałem jednak żadnej rozmowy telefonicznej.

W odpowiedzi na reklamację otrzymałem informację, że tego dnia wykonałem transfer danych około 400 MB.

Pytanie moje jest następujące: Jak transfer 400 MB internetu mógł wpłynąć na koszty po stronie 39 zł na rozmowy, smsy, mms etc. skoro we "wszystko za 39 zł" pakiet internetu jest w gratisie, i akurat tak się składa, że za staż mam łącznie 12,5 GB transferu danych (z którego na dzień dzisiejszy wykorzystałem 600MB...).


Ten sam problem przerabiam w tej chwili na telefonie mojej partnerki, która za transfer +-300 MB została skasowana na ok. 39zł - kiedy w jej "wszystko za 39zł" pakiet 5 GB Internetu jest za darmo.


Proszę o odniesienie się do tego wątku.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-19 01:13)

Przeczytaj regulamin promocji, a potem pisz na forum, bo póki co piszesz bzdury.
Ewidentnie widać, że korzystasz z oferty, której zwyczajnie nie rozumiesz.

Tytułem wyjaśnienia za usługi płacisz zgodnie z cennikiem, czyli:
1. 0,19zł/min,
2. 0,09zł/SMS,
3. 0,19zł/MMS,
4. 0,02zł/100KB inaczej 0,19zł/MB, inaczej 19zł/100MB
Jak łatwo wyliczyć nieco ponad 200MB nabije Tobie limit 39zł.

Po osiągnięciu wspólnego limitu 39zł kolejne usługi są "darmowe", czyli nie płacisz już za usługi powyżej 39zł, a w ramach transferu danych masz do wykorzystania do 5GB albo do 12,5GB (za staż) z pełną prędkością, potem będzie lejek.

Jeśli liczyłeś, że jak nie będziesz dzwonił to net masz za friko to gratuluję braku rozeznania w ofercie, choć korzystasz z Nju z rachunkiem od ponad roku. Traktuj to jako lekcję i na przyszłość najpierw dowiedz na co się godzisz podpisując daną umowę, czy wybierając daną ofertę.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 00:42)

Kolejny "szwindel" fakturowy to transmisja danych.

Koniec okresu rozliczeniowego 18.11 2015r. (18 każdego miesiąca)

Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
Śpię od dwóch godzin w telefonie wyłączona "transmisja". Zawsze mam wyłączoną żeby nie było przypadkowo ściągania.
Reklamacja.
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem Justyna Anklewicz Nju mobile"
Fajnie nie?

Ciekawe bo w przednich trzech fakturach za okresy rozliczeniowe jest identycznie:
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.

"podpowiadacza" aktywnego wszędzie "nowicjusz/punktów 34" nie słuchajcie.
Z premedytacją wprowadza w błąd - etatowy hejter nju.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 10:00)

<span >"- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;<br ><span >- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;<br ><span >- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych."
<span >A masz napisane ile pobrano za transfer danych???
<span >Ja mam to samo, tylko inne daty i nigdzie nie widzę żadnej kwoty za transfer.
<span >Najpierw pomyśleć, potem stukać bezmyślnie w klawiaturę. Nigdy odwrotnie.
<span >Mówią, że myślenie nie boli.

~jamci

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 11:45)

Te cwaniak. Głupiego udajesz?
Kolejny hejter nju.
Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 12:46)

Jednak widzę Kolego, że myślenie jednak sprawia Ci ból.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:02)

<span >do podgorączkowego "krzysiek_d4"<br ><span >Zbastuj, bo żyłka może nie wytrzymać.<br ><span >To co podajesz, to jest wartość przesyłu danych z ostatniego okresu rozliczeniowego, fakturowana razem z rozmowami, SMS-ami , właśnie w tej fakturze. Dlatego jest godz.00,oo<br ><span >Poniał?

~jamci

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:27)

@krzysiek_d4

Sądziłem, że jesteś normalny ale teraz stwierdzam, że reprezentujesz poziom tzw. Dziecka Neostrady z kompleksami.

Spamujesz to forum i nie umiesz korzystać z zakładki EDYTUJ.
Po co w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110100002,title,oferta-quot-wszystko-komorkowe-za-29-z-quot-i-dodatkowy-numer-9-z-,watek
pisałeś 4 wiadomości jedną pod drugą
(2015-11-25 23:17)
(2015-11-25 23:33)
(2015-11-25 23:41)
(2015-11-26 00:00)

Dodatkowo w innych wątkach:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,100800001,title,czy-ktos-mie-robi-w-balona-,watek
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110400001,title,wszystko-za-39-z-naliczanie-za-transfer-darmowego-internetu-,watek

piszesz to samo (dublujesz posty) o transferze danych.

Na każdym szanującym się i moderowanym forum dawno dostałbyś ostrzeżenie i za brak dostosowania zarobiłbyś ostatecznie bana.

Kulturę osobistą wynosi się z domu, więc sam sobie wystawiasz opinię swoim zachowaniem w necie.

Poza tym w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,103400004,title,-quot-zawyzanie-quot-faktur,watek

Jest Twoja wypowiedź z dnia 2015-10-03 15:08, z której wynika, że masz ofertę "Jeden na wszystko za 39zł", więc masz w cenie wliczony pakiet 5GB (bądź 12,5GB za staż). Ponadto wtedy zawyżanie faktur wynikało z połączeń międzynarodowych, a nie z netu, także nie jesteś konsekwentny.

Generalnie skoro przez pół roku nie rozwiązałeś swojego problemu (choć nie wiem na ile Twoje żale są zasadne) i ciągle się denerwujesz to dla mnie jesteś wyjątkowym pechowcem albo wyjątkowym nieudacznikiem. Masz do dyspozycji poza reklamacją skargę do UKE albo w ostateczności zmianę operatora na innego.
Na rynku masz ofert do wyboru do koloru, więc znajdziesz coś podobnego do Nju. Tylko trzeba działać, a nie wiecznie użalać się nad swoim losem i marudzić.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:44)

Dalej "hejtujcie".
Poprzednie zawyżone faktury - 5 w 2015r. - wszystkie to uznane reklamacje.
Łącznie z 9zł płatne z góry - ja płacę z dołu.
"jamci" nie pisz głupot.
Tu jest odpowiedź:
"Reklamacja ( 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych).
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem
Justyna Anklewicz
Nju mobile"


Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 17:41)


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
<div id="mailbox-view-detailed-date" class="date detailed-header"><div class="header">Data:</div><div class="content">26 listopada 2015 16:33 </div> </div>
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

<h4><strong>~jamci - dyżur ci się skończył. </strong></h4>

odpowiedź

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu | krzysiek_d4 (26.11.2015, 17:41)


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
<div id="mailbox-view-detailed-date" class="date detailed-header"><div class="header">Data:</div><div class="content">26 listopada 2015 16:33 </div> </div>
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

<h4><strong>~jamci - dyżur ci się skończył. </strong></h4>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

98 gości i 0 zalogowanych użytkowników