Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Po gramatyce zdań, można przypuszczać, że to "krzysiek_d4"
<font face="OpenSans-Bold, Helvetica, Arial, sans-serif">Sposób na trolla, to ignorancja.</font>
Trzykrotne wyróżnianie tekstu świadczy o twojej gramatyce. Chorzy ludzie stosują urojone zasady pisowni.
Już cię szukam. Głupich ignoruje - tym się może wybronić.
Coś bardzo się mnie boicie?
Do
normalnych "niezawodowych" forumowiczów nju nie sugerujcie się wpisami
"wszystkowiedzących"forumowych hejterów. Ich wpisy to hejty nju.
Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który
wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem"
zgłaszających tu swoje problemy.
Swego czasu radzili mi - odnośnie zawyżonej faktury - abym "płacił i
płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku
5 (na 10 wszystkich).
Przeglądajcie też inne fora gdzie są obiektywne wypowiedzi innych użytkowników.
Ja
stamtąd
dowiedziałem się, jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych
faktur i jak się przed nimi bronić. Skąd się biorą nieistniejące
transfery danych na początku okresu rozliczeniowego.<br >
<span style="font-size:12.0pt;line-height:115%;
font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:Calibri;
mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:
EN-US;mso-bidi-language:AR-SA"><br >
to jest odpowiedź na post:
<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Kolejny
hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo
jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).
<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"=""><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Od
troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami
nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni.
T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".
Przeglądajcie
też inne fora o problemach z nju odnośnie transferem danych na
początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się
jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.
Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal">Odpowiedź - Justyna Anklewicz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">"Witam
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana
konta nie wykazała
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane
poprawnie a opłata
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">naliczona zasadnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się
łaczyc z
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">internetem samodzielnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak
również może byc
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">pobierana jakaś konfiguracja.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała,
proszę o
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">wyłączenie transmisji danych.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się
pomocne.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Z poważaniem
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - Grzegorz Lech
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Witam.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać
informacje.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do
świadczonych usług, w tym do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">połączenia z Internetem.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych
w aparacie
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej
transmisji
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego
dostępnego oraz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz
zachęcam do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu
zapoznania się z aktualną
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">ofertą.
Przez ostanie 5 miesięcy -
tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00
w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień
kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" -
jak stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie
raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).
<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:
Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Kolejny
hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo
jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).
<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:
Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA"><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%;
font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:
Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Od
troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami
nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni.
T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".
Przeglądajcie
też inne fora o problemach z nju odnośnie transferem danych na
początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się
jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.
Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal"><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Justyna Anklewicz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">"Witam<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana
konta nie wykazała
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane
poprawnie a opłata
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">naliczona zasadnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się
łaczyc z
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">internetem samodzielnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak
również może byc
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">pobierana jakaś konfiguracja.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała,
proszę o
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">wyłączenie transmisji danych.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się
pomocne.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL"> Z poważaniem
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Grzegorz Lech<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Witam.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać
informacje.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do
świadczonych usług, w tym do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">połączenia z Internetem.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych
w aparacie
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej
transmisji
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego
dostępnego oraz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz
zachęcam do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu
zapoznania się z aktualną
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height:
normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-language:PL">ofertą.
Przez ostanie 5 miesięcy -
tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00
w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień
kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" -
jak stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie
raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).
Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
<div id="mailbox-view-detailed-date" class="date detailed-header"><div class="header">Data:</div><div class="content">26 listopada 2015 16:33 </div>
</div>
Witam
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków
wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany
na połączenia oraz SMS-y:
- z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800,
- z numerami skróconymi *610, *620, *630,
- przekierowanie połączeń,
- rozmowy na koszt odbiorcy,
- połączenia międzynarodowe,
- połączenia w roamingu,
- rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?)
- na wideorozmowy.
Pozdrawiam
Szmytkowska Karolina
Reklamowałem sposób naliczenia.
Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?
Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.
<h4><strong>~jamci - dyżur ci się skończył. </strong></h4>
Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33
Witam
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków
wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany
na połączenia oraz SMS-y:
- z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800,
- z numerami skróconymi *610, *620, *630,
- przekierowanie połączeń,
- rozmowy na koszt odbiorcy,
- połączenia międzynarodowe,
- połączenia w roamingu,
- rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?)
- na wideorozmowy.
Pozdrawiam
Szmytkowska Karolina
Reklamowałem sposób naliczenia.
Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?
Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.
~jamci - dyżur ci się skończył.