Zrzut ekranu w trakcie wypełniania formularza nie jest żadnym twardym dowodem, bo nie wiadomo jakiego zamówienia dotyczy i czy je w ogóle sfinalizowałeś.
Natomiast w PDF z potwierdzeniem złożenia zamówienia masz informacje dot. konkretnego zamówienia i jest tam Twój numer oraz o numer tymczasowy, a także tryb przeniesienia.
Jeśli tego nie masz w potwierdzeniu to być może coś źle kliknąłeś, nie wiem ale mam za sobą kilkanaście wniosków o przeniesienie numerów do Nju i innych sieci i ani razu nie było problemu z wypełnieniem wniosku.
System przetwarza dane zgodnie z tym co wprowadziłeś, a PDF po finalizacji zamówienia jest potwierdzeniem, że wszystko podałeś prawidłowo, jeśli są rozbieżności to reagujesz.
Tak samo w umowie, którą podpisałeś, w przypadku przeniesienia jest informacja o numerze właściwym i tymczasowym oraz podpisujesz wnioski o przeniesienie numeru.
Jeśli tego nie masz to wygląda, że zamówiłeś nowy numer bez przeniesienia.
Nie czytałeś uważnie potwierdzenia, nie czytałeś umowy, czyli poleciałeś po łebkach to trudno, może to Ciebie czegoś nauczy na przyszłość, aby czytać uważnie potwierdzenia i sprawdzić zgodność danych.
Na szczęście tutaj nie masz cyrografu na 2 lata, więc potencjalna strata niewielka.