Ponownie dowody na naciąganie... | keram65 (27.09.2015, 15:07)
Poniżej treść mojej wysłanej reklamacji/skargi/zgłoszenia
"Nie działa usługa skarbonka mimo dodatniego salda....
Próby nieudanych połączeń z np z numerami **********, a np z nr ********* się udało , z *********** też raz się udało. Przykłady z dn, 26 i 27 .09.
Ponadto wykorzystane ze skarbonki środki są również naliczane do zużytych srodków w ramach abonamentu, a to już jest złodziejstwo !!! Bo ile jest osób nieświadomych - Waszych klientów którzy nie zareklamują nieprawidłowościi płacą podwójnie ???
Sama skarbonka to też naciąganie na zapłatę za coś co nie działa...
To już kolejny raz gdy reklamuję tą usługę i inne naganne niedociągnięcia.
Czy naprawdę tylko kasa,kasa,kasa się liczy? Sama reklama to też naciąganie max 29zł lub po 19 zł max na dwóch? A jak ktoś z nich zadzwoni na stacjonarne to co?
Na wysłane reklamacje,zgłoszenia,potwierdzenia płatności nie reagujecie (czytaj reagujecie opieszale bądź wcale) czekając aby tylko wybrać dodatkowo płatny nr serwisu *610. Numer automatycznej obsługi aby potwierdzić płatność *620 nie działa..."
Ech....Szkoda słów...