Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam!Wysłałem wczoraj formularz kontaktowy z prośbą o wymianę karty SIM. Nie dostałem żadnego potwierdzenia ani na email ani na sms. Jak mogę sprawdzić czy zgłoszenie dotarło i mam czekać na realizację czy wysłać ponownie?PozdrawiamPiotrek
OK, sam sobie odpowiem, bo się doklikałem, że jest historia zgłoszeń. Więc tutaj jest zdaje się moje zgłoszenie, ale nie widzę treści. Ale to już coś.
spoko, tak to działa w Nju, że nie widać treści, ani odpowiedzi dot. zgłoszenia, po prostu nagle wpadnie do Ciebie kurier, bo nawet nie dostaniesz potwierdzenia o nadaniu przesyłki kurierskiej z duplikatem karty SIM.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
32 gości i 0 zalogowanych użytkowników