forumnju z rachunkiemusługiAktywacja internetu po przeniesieniu numeru do nju buzz

Aktywacja internetu po przeniesieniu numeru do nju buzz

 

Aktywacja internetu po przeniesieniu numeru do nju buzz (2015-06-17 22:06)

Po przeniesieniu numeru na ofertę z rachunkiem nju buzz nadal nie mogę korzystać z pakietu danych, co może być tego powodem? 16.06 dostałam SMSa z informacją, że aby wysyłać i odbierać zdjęcia lub korzystać z internetu, powinnam zapisać w telefonie jakieś ustawienia. Niestety nie otrzymałam żadnego innego SMSa konfiguracyjnego. Co zrobić w tym przypadku?

~meg

 

Aktywacja internetu po przeniesieniu numeru do nju buzz (2015-06-18 17:36)

Spróbuj skorzystać z opcji do konfiguracji telefonu na stronie:
http://ustaw.njumobile.pl
i upewnij się, że masz włączoną transmisję danych w ustawieniach swojego telefonu.
Jeśli to nie pomoże to ja nie mam innych pomysłów.

odpowiedź

Aktywacja internetu po przeniesieniu numeru do nju buzz | nju_klient (18.06.2015, 17:36)

Spróbuj skorzystać z opcji do konfiguracji telefonu na stronie:
http://ustaw.njumobile.pl
i upewnij się, że masz włączoną transmisję danych w ustawieniach swojego telefonu.
Jeśli to nie pomoże to ja nie mam innych pomysłów.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników