Niezgodność działania usługi jeden na wszystko z umową(PS nie działa formularz zgłoszeniowy więc piszę tutaj) | nju_klient (12.06.2015, 16:28)
@mateuxp
Forum służy do wymiany doświadczeń pomiędzy innymi użytkownikami, a nie do kontaktu z BOK.
Formularz kontaktowy działa lecz po wysłaniu zgłoszenia w podglądzie nie widać treści i nie sprawdzisz co napisałeś, jeśli nie zrobiłeś sobie kopii treści przed wysłaniem. Natomiast samo zgłoszenie trafia mimo wszystko do obsługi nju jeśli widzisz numer zgłoszenia w historii. Chyba, że aktualnie jest faktycznie jakiś błąd, o którym nie wiem.
Poczytaj uważnie szczegółowe rozliczenie to wyjdzie za co masz 78zł, jeśli uważasz, że jest błędnie naliczone to reklamacja przez formularz kontaktowy jeśli nie wysyłałeś i czekasz na odpowiedź.
W Nju z rachunkiem z opcji 19zł do komórkowych za net zapłacisz nie więcej niż 19zł, a za wszystko nie więcej niż 57zł/mc, jeśli masz usługę jeden na wszystko za 39zł to nie więcej niż 39zł/mc. Chyba, że wykonywałeś połączenia, które są dodatkowo płatne jak np. przekierowania, rozmowy wideo itp.
Jeśli z powodu błędu systemowego naliczyli Ci dodatkową kasę to po reklamacji ją oddadzą, więc bez obaw.
Z kolei praktyka pokazuje, że najczęściej w analogicznych przypadkach wina jest po stronie użyszkodnika, bo mu się wydawało, nie czytał regulaminu, cennika itd dlatego nabił sobie ekstra opłaty.
@gość1433851378763
Masz fakturę to zobacz na szczegółowym rozliczeniu (załącznik do faktury) za co naliczyli Ci dodatkowe opłaty i będziesz wiedział, więc najpierw czytaj ze zrozumieniem - choć obecnie ta umiejętność jest chyba na wymarciu.
Nju dodatkowy jest wyjątkowo naliczany z góry, dlatego podejrzewam, że dodatkowe ok. 4zł to za pierwszy niepełny miesiąc działania usługi nju dodatkowy ale wszystko przeczytasz na wspomnianym załączniku do faktury.