Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam, zgłosiłem trzy razy niezgodność działania usługi z umową w formularzy kontaktowym wpisałem treść załączyłem screenshot ale po wysłąniu go i wejściu w szczegóły mojego zgłoszenia pole treść jest puste. Za pierwszym razem myślałem że to ja się pomyliłem i moje zgłoszenie zostało zakończone. Ale teraz zgłosiłem dwa razy to samo i dalej treści nie ma tylko sam załącznik się jedynie pojawia(screenshot z telefonu). Co jest grane?
tak to działa, że nie widać treści zgłoszenia ale samo zgłoszenie trafia do obsługi nju, jeśli widzisz je w historii aktywnych zgłoszeń. Przetestowane w praktyce :D
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
102 gości i 0 zalogowanych użytkowników