faktura

 

faktura (2013-09-03 23:02)

witam. 26.08.br. zamowilam oferte nju z rachunkiem, opłaty zostaly naliczone od 29.07- 28.08.. a okres rozliczeniowy obowiązuje od 29-08-2013 do 28-09-2013. o co w tym wszystkim chodzi ? czy jest to mozliwe aby przez miesiac sierpień(dokladnie za pare dni) otrzymac fakture na kwote ponad 65zł?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

faktura (2013-09-04 08:21)

Na fakturach zawsze jest przedstawiony pełny okres rozliczeniowy (1 miesiąc), natomiast opłaty są naliczone za faktyczne wykorzystanie środków od momentu aktywacji nr. Twój okres rozliczeniowy rozpoczyna się 29 dnia każdego miesiąca, a numer został aktywowany 26, w takim wypadku na fakturze będzie widniała informacja o wystawionej fakturze za okres od 29 lipca do 28 sierpnia, natomiast opłaty są naliczone od 26 sierpnia do 28 sierpnia. Co do naliczonej kwoty na fakturze, jest możliwość wykorzystania i 200zł jeśli przenosiłeś numer i znajdujesz się jeszcze w planie Nju zerowy, a nie nju Buzz.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

faktura (2013-09-11 13:07)

Mam podobny problem. Aktywowałam konto 6.09. a pierwszy okres rozliczeniowy mam 14.08-13.09. Tyle, że planowałam utrzymywac faktury w ryzach kwoty minimalnej 9zł, przynajmniej przez najbliższe 2 miesiace. Komunikacja z BOK internetowym do tej pory średnio pomyślna, poza tym że mnie przenieśli zamiast na 6.09.-5.10. to na pierwszy okres rozliczeniowy (po staremu) 14.08.-13.09. a następny 6.10.-5.11. Hurra! Dwie faktury do opłacienia w ciagu jednego miesiąca! :P

Nie widzę powodu, dla którego takim problemem jest uczciwe przypisanie klienta do okresu zgodnego z momentem przyłączenia do sieci. Przecież nie chodziło mi raczej o to, żeby w ciągu miesiąca płacić dwie faktury. Cóż "złośliwość" BOK nie zna granic - a prosiłam o informację w przypadku dodatkowych kosztów, a jeszcze wcześniej o warunki takiej zmiany (i jedno i drugie bez odzewu) - 2 faktury w jednym miesiącu, to jest właśnie dodatkowy koszt! :p

Może czyta to ktoś kompetentny i jest mi w stanie wytłumaczyć, gdzie tutaj jest logika? I w jakim języku komunikuje się BOK, bo mam już dość pisania po 3 razy tych samych pytań, bo nie dostaję odpowiedzi.

Odpowiedź uzyskana z BOK, że zostałam przydzielona do "pierwszego wolnego okresu rozliczeniowego" nic nie mówi. Poza tym co to oznacza? że pierwszych 100klientów jest przydzielanych do okresu 1-31, nastepnych 100 do 2-1 itp? O losie, nie prościej jest przypisać ludzi to terminów najbliższych ich dniu podpisania umowy? (niech już będzie dzień-dwa przed podpisaniem umowy, bo kazać ludziom opłacać faktury za kilka dni w sieci to buractwo)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~chybamisiesni

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~oszukany

odpowiedź

faktura | ~chybamisiesni (11.09.2013, 13:07)

Mam podobny problem. Aktywowałam konto 6.09. a pierwszy okres rozliczeniowy mam 14.08-13.09. Tyle, że planowałam utrzymywac faktury w ryzach kwoty minimalnej 9zł, przynajmniej przez najbliższe 2 miesiace. Komunikacja z BOK internetowym do tej pory średnio pomyślna, poza tym że mnie przenieśli zamiast na 6.09.-5.10. to na pierwszy okres rozliczeniowy (po staremu) 14.08.-13.09. a następny 6.10.-5.11. Hurra! Dwie faktury do opłacienia w ciagu jednego miesiąca! :P

Nie widzę powodu, dla którego takim problemem jest uczciwe przypisanie klienta do okresu zgodnego z momentem przyłączenia do sieci. Przecież nie chodziło mi raczej o to, żeby w ciągu miesiąca płacić dwie faktury. Cóż "złośliwość" BOK nie zna granic - a prosiłam o informację w przypadku dodatkowych kosztów, a jeszcze wcześniej o warunki takiej zmiany (i jedno i drugie bez odzewu) - 2 faktury w jednym miesiącu, to jest właśnie dodatkowy koszt! :p

Może czyta to ktoś kompetentny i jest mi w stanie wytłumaczyć, gdzie tutaj jest logika? I w jakim języku komunikuje się BOK, bo mam już dość pisania po 3 razy tych samych pytań, bo nie dostaję odpowiedzi.

Odpowiedź uzyskana z BOK, że zostałam przydzielona do "pierwszego wolnego okresu rozliczeniowego" nic nie mówi. Poza tym co to oznacza? że pierwszych 100klientów jest przydzielanych do okresu 1-31, nastepnych 100 do 2-1 itp? O losie, nie prościej jest przypisać ludzi to terminów najbliższych ich dniu podpisania umowy? (niech już będzie dzień-dwa przed podpisaniem umowy, bo kazać ludziom opłacać faktury za kilka dni w sieci to buractwo)

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

71 gości i 0 zalogowanych użytkowników